Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Ασχετος με πολλες απορειες

Ασχετος με πολλες απορειες 13/10/2017 00:32 #73

Spiros P200E έγραψε: Οσο και αν σου φαινεται περιεργο ή αν πολλοι απο εμας τα κανουμε μονοι μας αυτα τα πραγματα και δεν μας κοστιζουν ιποτα αλλα δεν ειναι τραγικα τα λεφτα που σου ζητησε για να ανεβοκατεβασει μοτερ και μπροστινο...


Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά δεν παύει να με προβληματίζει η τιμή, δηλαδή σε ένα σοβαρό σέρβις που θα πρέπει να ανοιχτή ο κινητήρας για να άλλαχτη κάτι πόσο θα πάει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 13/10/2017 01:22 #74

Το σερβις δεν θελει κατεβασμα μοτερ...
Ακομα και πιο εκτεταμενες επισκευες οπως σταυρος ταχυτητων, κυλινδροπιστονο ή ακομα και ρουλεμαν στροφαλου γινονται με το μοτερ πανω στο σασι...
Για επισκευη μοτερ συνηθως παιζουν στα 2 κατοσταρικα τα συνεργεια ή και πιο πανω ακομα...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": alexvs650

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Spiros P200E.

Ασχετος με πολλες απορειες 13/10/2017 11:26 #75

το λαδι σαν specs που σου εδωσε δεν ειναι κακο για τα γραναζια
δεν ειναι τοπ ομως για τα υλικα του συμπλεκτη
(εξαρταται βεβαια απο τι συμπλεκτη φοραει το μηχανακι σου,φανταζομαι μαμα θα εχεις).
υπαρχουν υλικα(μεταλα αλλα και μη) συμπλεκτη που με βαλβολινη δουλευουν πιο σωστα.
η βαλβολινη(γιατι βαλβολινη σου εδωσε)ειναι αρκετα κοντα στα 30αρια
ορυκτελαια δεν ειναι ομως 30αρι και μαλιστα απλο,χωρις απορυπαντικα.

τωρα καποιοι βολευονται ακομα και με 10/40 ο καθενας εχει διαφορετικες εμπειριες.
εγω θα σου προτινα να μεινεις σε ενα 30αρι(το πιο φτηνο)
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": alexvs650

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 14/10/2017 11:58 #76

Εγώ έχω δοκιμάσει και 30αρι και βάλβολινη 80-90 αλλά το καλύτερο είναι ότι λέει η piaggio που δοκίμασα και δεν την αλλάζω
75-90 βάλβολινη. Είναι λεπτή σαν το 30αρι αλλά με όλα αυτά που προσφέρει μια βάλβολινη στο σασμάν
"αχαστο στοίχημα"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": alexvs650, ktsoutsas@hotmail.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 14/10/2017 14:17 #77

στις vespe η χρηση ενος λαδιου συγκεκριμενου ειναι λιγο περιεργη περιπτωση και αυτο γιατι ο συμπλεκτης ειναι εβαπτιζομενος και το ιδιο λαδι χρησιμοποιειται και για το σασμαν.σε εναν ιδιο θαλαμο δηλαδη δυο διαφορετικα πραγμα πρεπει να βολευτουν με ενα λαδι οποτε πρεπει να ψαξουμε να βρουμε μια μεση λυση!
οι δισκοι του συμπλεκτη ειναι "μπανιαρισμενοι" στο λαδι και το λαδι ουσιαστικα ψυχει τον συμπλεκτη,αυτη ειναι η χρηση του,ενω το ιδιο λαδι χρειαζεται για λιπανση του σασμαν.
τα συνθετικα λαδια ειναι καλυτερα απο τα ορυκτελαια ειδκα στις υψηλες θερμοκρασιες,μερικοι παλι υποστηριζουν οτι τα ορυκτελαια ειναι καλυτερα...συνηθως δεν γνωριζουν τις ιδιοτητες των λαδιων και των προδιαγραφων τους.
οταν χρησιμοποιουνται δισκοι απο υλικο συνθετικο σε μπανιο λαδιου τοτε το λαδι αυτο πρεπει να ειναι αρκετα ρευστο και ελαφρυ,οπως για παραδειγμα το λαδι για αυτοματα σασμαν.
εαν εχουμε κλασσικα υλικα τοτε τα παραπανω λαδια δουλευεουν πολυ ασχημα και το πατιναρισμα ειναι σχεδον εγγυημενο και εαν δεν υπαρχει(απο την αρχη,το πατιναρισμα εννοω)ειναι επειδη ειναι σε σχετικα καλη κατασταση το συνολο του συμπλεκτη και ειναι θεμα χρονου και μερικων χιλιομετρων να ξεκινησει το πατιναρισμα.
με τα υλικα τα κλασσικα(φελος)το 30αρι δουλευει πολυ καλα ειδικα το χειμωνα(χειμωνα κανονικο οχι χειμωνα ντεμεκ με 15 βαθμους)ανοιξη 40αρι η και 50αρι και στην χειροτερη το 90αρι(σε καταστασεις ιδιατερα απατητικες δγηλαδη ζορι με θερμοκρασιες ελλαδας και κανει και χιλιομετρα συνεχομενα διπλος φορτωμενος κτλ κτλ).
ενα 30αρι με χειμωνα οπως της ελλαδας(οχι της κρητης....) και καλοκαιρι ζορικο ,χανει τις ιδιοτητες του δηλαδη φτανουμε σε ενα σημειο να εχουμε κακη ψυξη(που ειναι και το ατου του δηλαδη)και εξ αρχης κακη λιπανση οπως εξηγησαμε παραπανω.
εαν θελουμε να χρησιμοποιησουμε συνθετικο λαδι τοτε το w75/90 σε αυτες τις μεταδοσεις-συμπλεκτες ειναι ισως το πιο ιδανικο.
οταν το χρησιμοποιουμε αυτο τον τυπο λαδιου τοτε πρεπει να παμε σε ενα λιγοτερο ρευστο λαδι ωστε να εξισοροπησουμε το μειον που εχει αυτο το λαδι
,την ψυξη δηλαδη του συμπλεκτη,γιατι στο υπολοιπο κομματι του,της λιπανσης δηλαδη τα καταφερει αριστα(γι αυτο φτιαχτηκε εξαλλου).
δεν ειναι περιεργο δηλαδη που η 75αρα σταματαει ουσαστικα τον θορυβο των γραναζιων και τα καταφερνει αρκετα καλα και στον συμπλεκτη.
απο το αρκομπαλενο και μετα εαν μιλαμε για large η ιδια η piaggio δινει στο manual χρηση βαλβολινης.οχι και τοσο τυχαια απο το arcobaleno και μετα
ξεκιναει η χρηση της γνωστης μας καμπανας cosa!

σε καποια αλλη φαση θα εξηγησουμε και την ποσοτητα του ενος λαδιου και του αλλου ποσο μπορει να αλλαξει την αποτελεσματικοτητα του και ποσο μπορει
να κοψει επιδοσεις.γι αυτο και μερικοι που βαζουν 10/40 νομιζουν(και οχι αδικα)οτι παει καλυτερα το μηχανακι τους.....βεβαια αλλο κεφαλαιο τι γινεται με τα γραναζια και το συμπλεκτη......πολλα εγραψα και μαλλον το κουρασα φευγω για κανενα ουζακι και τα λεμε στην πρωτη αλλαγη λαδιων
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, axxis, mikeK, tony-serveta, alexvs650, ktsoutsas@hotmail.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 14/10/2017 15:13 #78

Από τότε που είχα το WR, είμαι fanboy της Belray.
Έβαλα αυτό στο vbb που έχω ίσια γρανάζια malossi, και τουλάχιστον δεν τα ξαναάκουσα (πολύς θόρυβος τα άτιμα τα ίσια).
Από κει και πέρα, δεν ξέρω τι "ζημιά" μπορεί να μου κάνουν...


Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 14/10/2017 16:27 #79

Στα γραναζια μηδαμινη στα φελα τπυ συμπλςκτη εξισου ελαχιστη.
Ισως σε μια παρατεταμενη χρηση να εχεις φθορα προωρη μερικων χιλοαδων κμ σε σχεση με το 30αρι
ομως με ισιο γραναζι η χρηση βαλβολινης ειναι αναγκαια,εκτος εαν θες να το ακους η εισαι ducatista
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, alexvs650

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 14/10/2017 20:49 #80

βιάγκρας ο λαδέμπορας
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 15/10/2017 10:21 #81

Αφου απεφυγα το γερολαδας χαχαχ
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ασχετος με πολλες απορειες 15/10/2017 10:29 #82

Κι εγώ τι γερολαδάς σκέφτηκα, αλλά μετά θυμήθηκα ότι οι μοντς εδώ είναι γεννημένοι μετά το '80, χαχαχ.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, axxis, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.