Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!
Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!
H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!
Είπα να postάρω εδώ τα αποτελέσματα της επιτυχημένης αλλαγής σιρίτη στην Emily.
Αφού έβγαλα τον stock αλουμινένιο με πολύ ευκολία (λόγω της στούκας είχε ούτως ή άλλως βγει λίγο απ'τη μία μεριά, οπότε απλά το τράβηξα), και αγόρασα με 8 ευρώ έναν πλαστικό, πότησα το εσωτερικό του μέρος, καθώς και το σημείο εφαρμογής με την ποδιά με WD40 και έβαλα χοντρά latex γάντια για καλύτερη πρόσφυση. Ιδού τα αποτελέσματα: (Note: όλα αυτά χωρίς να βγάλω ούτε ποδιά, ούτε flash ούτε τα πλαινά floorboard runners. Απλώς ξέσφιξα λίγο τις βίδες των φλας για να χωρέσει ο σιρίτης)
2) Καθώς είναι η πρώτη φορά που το κάνω, η πρώτη γωνία με δυσκόλεψε λίγο, με αποτέλεσμα να γίνουν 2-3 dents, ευτυχώς απ'την πίσω μεριά που δεν φαίνεται:
3) Στη δεξιά μεριά το ντουλαπάκι δεν αποτέλεσε πρόβλημα, καθώς ο σιρίτης μπήκε συρτός από πάνω. Στην αριστερή μεριά όμως μπήκε κουμπωτός, με αποτέλεσμα να πιάσει λίγο το λάστιχο του ντουλαπιού:
Πάντως ήταν μια διαδικασία που πήρε πολύ λίγη ώρα, και δεν κόστισε τίποτα, παρά μόνο τα 8 ευρώ του σιρίτη. Με λίγη υπομονή και αρκετό ψάξιμο (και πρήξιμο στον Σπυράρα...) όλα γίναν πολύ εύκολα και ομαλά. Την επόμενη φορά πιστεύω θα το κάνω ακόμα πιο καλά, καθώς σκοπεύω αφενός να αφαιρέσω πρώτο το ντουλαπάκι, και αφετέρου έμαθα πλέον πως σκατά κουμπώνει!
Τόνιζω όμως το ότι ΔΕΝ πρέπει να βγει ή να σηκωθεί το τιμόνι, ούτε να βγουν τα φλας. Όπως φαίνεται μπαίνει κι έτσι, απλώς θα ήταν καλό να έβγαινε το ντουλαπάκι ώστε να μην μαγκώσει το λάστιχο.
Μεγάλη βοήθεια το συγκεκριμένο βίντεο:
Αυτά!
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"
Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, panos, alecan
Αν μπορεις βγαλε με καποιον τροπο το λαστιχο του ντουλαπιου.Το συριτι γενικα το εβαλες αρκετα καλα αλλα να ξερεις οτι βοηθαει πολυ και ενα πιστολακι στον θερμο αερα για τις κουρμπες.
panos έγραψε: Αν μπορεις βγαλε με καποιον τροπο το λαστιχο του ντουλαπιου.Το συριτι γενικα το εβαλες αρκετα καλα αλλα να ξερεις οτι βοηθαει πολυ και ενα πιστολακι στον θερμο αερα για τις κουρμπες.
Προσπάθησα να βγάλω το λάστιχο που έχει σκαλώσει αλλά φοβάμαι μη στραβώσω το σιρίτι.
Το πιστολάκι βοηθάει να μαλακώσει ο συρίτης ώστε να κουμπώνει πιο εύκολα;
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"