Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: vespa gts 250

vespa gts 250 29/04/2013 16:09 #1

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2179
  • Ληφθέντα Likes 2407

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Το 2006 παρουσιάστηκε η συνέχεια των αυτόματων large frame vespas με την gts 250.Οι αλλάγες σε σχέση με την gt 200 ήταν αρκέτες καθώς ο κυβισμός μεγάλωσε σε 250 κ.ε. ενώ τοποθετήθηκε πίνακας οργάνων με ενδείξεις εξωτερικής θερμοκρασίας,στροφόμετρο και μερικού χιλιομετρητή.
Η σέλα έγινε δύο επιπέδων και διάφορες χρωμιομένες λεπτομέρειες όπως η πίσω αναδιπλούμενη σχάρα εδώσαν έναν κλασσικό τόνο στο σύνολο.
Επίσης για πρώτη φορά σε vespa υπήρχε η επιλόγη αγοράς μοντέλου με σύστημα φρένων abs αλλά μόνο για τον μπροστινό τροχό.

Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά:

ENGINE TYPE Single cylinder, four-stroke, four-valve, electronic injection, catalytic
QUASAR (QUArter liter Smooth Augmented Range)
CYLINDER CAPACITY 244cc
BORE x STROKE 2.8" x 2.36" (72 mm x 60 mm)
MAX POWER at SHAFT 16.2 kW at 8,250 rpm (22 CV)
MAX TORQUE 20.2 Nm at 6,500 rpm
MAX SPEED 76 mph (122 km/h)
FUEL / TANK CAPACITY Unleaded minimum 91 octane / 2.4 gallons (9.2 litres)
GAS MILEAGE 65-70 mpg*
DISTRIBUTION Chain driven SOHC (single overhead camshaft)
COOLING SYSTEM Liquid
LUBRICATION Wet sump, chain-driven lobe pump, filtration during aspiration and discharge
IGNITION Electronic (with inductive discharge, variable spark advance and three-dimensional mapping)
GEARS CVT (Continuously Variable Transmission) with torque server
CLUTCH Automatic centrifugal dry clutch with dampers
CHASSIS Load-bearing sheet steel chassis with welded structural supports
FRONT SUSPENSION Single-sided trailing arm with dual chamber hydraulic shock absorber with coaxial spring
REAR SUSPENSION Helical spring with adjustable four-position pre-load and two dual effect hydraulic shock absorbers
FRONT BRAKE Ø 8.66" (220 mm) disc
REAR BRAKE Ø 8.66" (220 mm) disc
FRONT TIRE Tubeless 120 / 70, 12"
REAR TIRE Tubeless 130 / 70, 12"
LENGTH 29.7" (755 mm)
WHEELBASE 54.9" (1,395 mm)
SEAT HEIGHT 31.1" (790 mm)
DRY WEIGHT 326 lbs (148 kg)
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, 8avos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

vespa gts 250 05/02/2019 22:08 #2

Στα 11 της χρόνια, έβγαλε την πρώτη ζημιά.
Κομμένο μπουζοκαλώδιο.


Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, panos, tony-serveta, Miltos_px

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 250 05/02/2019 22:25 #3

απαράδεκτο.
κανονικα θα έπρεπε να την βαλεις κατευθείαν και χωρις δεύτερη σκέψη πωλητιριο.
"αχαστο στοίχημα"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1