Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: vespa gt 200

vespa gt 200 29/04/2013 02:19 #1

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2179
  • Ληφθέντα Likes 2407

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Η vespa gt 200 ήταν η πρώτη large frame αυτόματη vespa.Παρουσιάστηκε το 2003 και έφερε για πρώτη φορά σε vespa τροχους 12 ιντσων.
Με τους υστερούντες βραχίονες στην μπροστινή ανάρτηση και το mono-coque πλαίσιο κατάφερε να συνδιάσει σχεδιαστικά το παρελθόν και τεχνολογικά το μέλλον καθώς ο κινητήρας είναι πλέον τετράχρονος υγρόψυκτος 200 κ.ε. με αυτόματη μετάδοση cvt.
Αναλυτικά:
Chassis:
Frame Type Pressed steel, mono-coque type construction

Engine
Type Piaggio L.E.AD.E.R. (Low Emission ADvanced Engine Range) – Single cylinder, four-valve
Displacement 197.78 cc
Bore × Stroke 2.83 in × 1.91 in (72.0 mm × 48.6 mm)
Compression Ratio 11-12:1
Carburetor Æ 29.0 mm Walbro WVF-7P or Keihin CVK 30
Max. Power 21.0 hp (15.4 kW) @ 8,500 rpm
Max. Torque 12.9 lbs·ft (17.5 Nm) @ 6,500 rpm
Fuel Unleaded, min. 91
Timing System Chain driven SOHC (Single OverHead Camshaft)
Ignition Electronic by capacitive discharge (CDI)
Spark Advance Variable from 10° @ 2,000 rpm through 32° @ 6,500 rpm (before T.D.C.)
Starter Electric w/automatic choke
Cooling Liquid
Transmission Automatic CVT (Continuously Variable Transmission)
Clutch Dry, centrifugal type
Fuel Tank Capacity 2.5 gallons (9.5 liters)
Oil Sump Capacity 1.1 quarts (1,000 cc)
Weight and Dimensions
Dry Weight 308 lbs (140 kg)
Width (at handgrips) 29.7 in (755 mm)
Length 76.4 in (1,940 mm)
Wheel Base 54.9 in (1,395 mm)
Seat Height 31.5 in (800 mm)
Wheels and Tires
Front Wheel 5-spoke aluminum alloy rim 3.00″ × 12″
Rear Wheel 5-spoke aluminum alloy rim 3.00″ × 12″
Front Tire Tubeless 120/70-12″
Rear Tire Tubeless 130/70-12″
Suspensions and Brakes
Front Brake Æ 8.66 in (220 mm) disc hydraulically operated by a floating caliper w/two Æ 25 mm pistons
Rear Brake Æ 8.66 in (220 mm) disc hydraulically operated by a floating caliper w/two Æ 30 mm pistons
Front Suspension Single-arm w/hydraulic shock absorber, compression and rebound damping; 3.4″ (86.5 mm) travel
Rear Suspension Engine-swing arm w/2 hydraulic shock absorbers, adjustable pre-load, and compression and rebound damping; 3.5″ (89.5mm) travel
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.
  • Σελίδα:
  • 1