Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!
Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!
H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!
εσωτερικα νομιζω δεν εχω φωτο.οσο για την διασταση του κωνου του εσωτερικου ακου ενα τιπ
ανοιγεις εξατμιση μετρας τα δυο μερη που εχουν τα καπακια απο το καζανακι και το κανεις οσο περνει.....
θα διαπιστωσεις μετα στην λειτουργεια του οτι παρα ταυτα....ο κωνος ειναι μικρος!
οποτε εκει δεν παζει να υπερβαλεις και να θες
edit βρηκα μια οταν προσπαθουσα να φτιαξω την 150αρα για το δικο της μοτερ
Οπότε αν κατάλαβα σωστά,
στο καζανάκι της 150άρας εξάτμισης, κολλάμε ένα ακόμα λαμάκι για να πιάσει στο μοτέρ,
και φτιάχνουμε το λαιμό της 200άρας στη βάση του όσο μεγαλύτερο μας αφήνει.
Το τσουτσουνάκι της εξαγωγής μένει ίδιο;
Αν βάλουμε κι εκεί από 200άρα, ή και μεγαλύτερο, δεν θα βοηθήσει στην αναπνοή;
Το ελατήριο που πιάνει την εξάτμιση στο μοτέρ, είναι για την κακιά στιγμή, ή για κραδασμούς;
Τη σακούλα με τα σουβλάκια, έχεις υπομονή να τη λύσεις, ή τη σκίζεις;
Σεπούλτουρα, ή Σεπουλτούρα;
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, viaGRa, tony-serveta
Καταλαβες πολυ σωστα.
Οχι ειναι λιγο πιο μακρυ και πιο φαρδυ....κανει θορυβο ομως προιδοποιω.
Το ελατηριο μου δινει το οεριθωρειο να μην σφυγγω τον αστειο σφυχτηρα.
Ειδικα με κιτακια αλουμινιου δεν με πολυπιεθει.
Σπανια περνω σπιτι συνηθως τα τρωω επι τοπου
Σεπολτουρα ο τονος στο υ.
με περισσια αισιοδοξια και καθως διαφορες καταστασεις δεν μου επετρεπαν να οδηγησω καποιο ανθρωπινο βεσπακι,ξεθαψα απο το βαθος της αποθηκης το εν λογω vnb4t Οπως ακριβως το ειχα αφησει(εκτος απο την κολαζ εξατμιση που αντικατασταθηκε με μια sip road1 Με δυο μπουκες ρετρο ασουμε) το 2016 που ηταν και το τελυταιο ποστ(το ιδιο και η βενζινη)και το πηρα μαζι μου στο δρεπανο της ηγουμενιτσας
που εγινε η 32 πανελληνια συγκεντρωση.
την προηγουμενη μερα της αναχωρησης μου τα λαστιχα δεν αντεξαν αλλο την ματαια τουτη ζωη και εσκασε το μπροστινο μαζι με την σαμπρελλα βεβαιως.
το μηχανακι ευτυχως παρκαρισμενο γιατι αλλιως θα ειχα γινει αλοιφη για καλους......αλλαχθηκαν ολα λοιπον.....ολα,μια κουβεντα ειναι,τα λαστιχα και οι σαμπρελλες δηλαδη και ξεκινησα για να βρω τους υπολοιπους βεσποφρενεις.ηταν και το πρωτο σημαδι που μου εδειχνε οτι θα με ταλαιπωρησει κατα καποιο τροπο,αλλα τι νοημα θα ειχε εαν ηταν ολα στοκ και ηρεμα?
ημερα παρασκευη λοιπον και αποφασιζω να βρω τους καθοδον εκδρομεις στα μεσα της διαδρομης απο δρεπανο προς συβοτα....ολα καλα για 500-600 μετρα καθως στα ανηφορικα με 24-65 ροδα 3,5-8 και malossi 210 το μηχανακι ηταν σαν να οδηγαω diesel με περισσια ροπη!μετα τα 600 μετρα αρχισε η βενζινη να κανει τα δικα της.πρεπει να βαρεσα καμια 20αρια μανιβελες και να κανω 100-200 μετρα με τραβηγμενο αερα με κλειστο με βουντου αλλα και με καρατιες εκει λοιπον ηρθε ο deus ex machina giannaras με τον δυνατο του 4κεφαλο και με εσπρωξε μεχρι τον αυχαινα του λοφου.....στο κατηγορικο κομματι ημουν απιαστος και σβηστος αχαχαχ.
ημερα δευτερη σαββατο δηλαδη και φευγουμε για παρελαση(με φρεσκια βενζινη πλεον)και για καρβουνιασμα του συμπλεκτη ο οποιος μπορω να πω με τρομοκρατησε αλλα οκ το ξεπερασα ευκολα πινοντας μια μπυρα.το μηχανακι απο τοτε ποτε δεν το ανοιξα να αλλαξω δισκακια ουτε εκανα κινηση για να καθαρισω ρουμπινετο εχω μια αισθηση οτι προκειται για την vespa cristine αλλα οκ δεν θα τα χαλασουμε τωρα πια....αφου λειτουργει σχεδον αψογα!!!!!!!
και η μοναδικη φωτο που εχω απο την συναντηση
Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα. Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.