Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 31/05/2018 12:46 #181

Σύμφωνα με το εγχειρίδιο αλλά και από όσο γνωρίζω κια σε κάθε άλλη μηχανή τετραχρονη, όταν λύνεις καπάκι βαλβιδών να ρυθμίσεις βαλβίδες πρέπει να αλλάξεις το oring το οποίο έχει πατηθει από το βίδωμα και απο τη θερμοκρασία και έχει χάσει την ελαστικότητα του. Άρα σε περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του είναι πλέον μη ελαστικό και ως αποτέλεσμα δε σφραγίζει καλά και έχεις διαρροές.
Να υποθεσω ότι με 30.000 χλμ έχεις ήδη ρυθμίσει βαλβίδες 2 φορες....
Αν δεν έχεις ρυθμίσει βαλβίδες ποτε που σημαίνει ότι δεν έχεις λύσει το καπάκι των βαλβιδών ποτε και πάλι λογικό μου φαίνεται να εχεις διαρροες διότι μιλάμε για αναλώσιμο λαστιχάκι που θα έπρεπε ήδη να έχεις αλλάξει στα πλάισια συντηρησης πριν απο πολλά χιλιόμετρα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by winmobileguru.

LML 200 4t 31/05/2018 16:04 #182

Χαμός σήμερα, ρύθμισαμε βαλβίδες, άλλαξαμε τα o ring των καπάκιων, αλλάξαμε το στοκ ινδικό μπουζί με καγκουρό-μπουζι NGK, τσέκαραμε φτερωτή και την καθαρίσαμε από απομεινάρια νυφικού :) και σφιξαμε το παξιμάδι του πίσω τροχού που είχε αρχίσει να λασκάρει. Επανέρχομαι το βράδυ με φωτο
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 31/05/2018 19:32 #183

Της άρπαξε η φτερωτή το νυφικό,
και δεν σε χώρισε - σκότωσε - έκαψε κι εσένα και το μηχανάκι; Κράτα την γερά και μην την αφήσεις ποτέ.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Nikolas, apap86

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 02/06/2018 21:57 #184

Η διαρροή λαδιού:



Η ζημιά στη ντίζα γκαζιού. Απ'το πάνω κάτω του αμορτισέρ κοπανούσε πάνω στο πλαίσιο. Είναι ακόμα πλήρως λειτουργική βέβαια, οπότε δεν την αλλάξαμε, απλώς την τοποθετήσαμε λίγο πιο πέρα για να μην κοπανάει. Στο μέλλον θα βάλουμε σκληρότερο ελατήριο πίσω.



Το εργοστασιακό, made in India μπουζί που αλλάχτηκε προχθες, στα 30,000χλμ με καινούργιο, NGK.



Τα παλιά O rings των καπακιών των βαλβίδων (η αιτία της διαρροής, η τελευταία αλλαγή τους ήταν στην τελευταία ρύθμιση βαλβίδων πριν 13 μήνες και 10,000χλμ):



Ρύθμιση βαλβίδων:



Καθαρισμός φτερωτής από νυφικό, ένα χρόνο μετά το γάμο (με ζουμ φαίνονται τα απομεινάρια του νυφικού πάνω στη φτερωτή):



Το νυφικό:

"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, SokoNik, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/06/2018 14:22 #185

Πλύσιμο/γλύψιμο η βεσπάρα σήμερα, φύγανε όλα τα λάδια απ'τον κινητήρα.




"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/06/2018 15:06 #186

Γιατι να τρεχει λαδια ενας τετραχρονος κινητηρας?Πως την εχουν δει εκει οι Ινδοι?Απομιμηση και στα χουγια του διχρονου ασουμε?
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/06/2018 15:17 #187

Φιλε Πάνο δεν ξερω αν τρολλαρεις αλλα η διαρροη είναι απο ορινγκ λαδιου και ειναι φυσιολογική γιατί οι βαλβίδες έπρεπε να είχαν ήδη ρυθμιστεί (καθε 8000 χλμ) και το παλικάρι είχε κάνει ηδη 10.000 ανευ ρυθμισης . Οποτε το ορινγκ ειχε ξεραθεί απο θερμοκρασίες. Ειναι φυσιολογικό.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/06/2018 16:12 #188

Δεν ειναι ετσι.Το κανουν για να νομιζεις οτι εχεις διχρονη.Εχω φιλο στο εργοστασιο και ξερω.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/06/2018 16:25 #189

Κάνεις παρέες με Ινδούς? Χιχι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 06/06/2018 01:38 #190

Ειναι απο το χωριο αυτος και πηγε στην Ινδια για ενα καλυτερο μελλον.Εκει μας καταντησαν οι φασιστεροι φιλε μου.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.