Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 18/07/2018 18:53 #199

Όπου να'ναι πατάμε τα 30,000χλμ. Προβλήματα μηδέν μέχρι τώρα, αν εξαιρέσουμε τα φλας το οποίο απ'ότι φαίνεται λύθηκε επειδή την τελευταία φορά ο μάστορας άλλαξε όλη την καλωδίωση, και μέχρι τώρα δεν έχουν κοπεί.
Σε καινούργιους κατόχους να προτίνω σίγουρα αλλαγή εξάτμισης, ζιγκλέρ και σωληνακίου βενζίνης, καθώς και εντελώς αφαίρεση του Secondary Air System για να αναπνέει καλά, όλα τους πολύ φθηνές μόντες με εξαίρεση ίσως την εξάτμιση.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 15/08/2018 21:54 #200

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Καλησπέρα,με τη βοήθεια του Αλέξανδρου, γνωστος στο vespophrenia forum ως apap86, δίνοντας μου το service manual της LML star 200, ελυσα ένα προβλήματακι που παρουσιάστηκε.
Έχασα τα μεσαία φώτα πριν κάποιες μέρες και φυσικά δεν έφταιγε ασφάλεια -λαμπα. Είδα στο ηλεκτρικό διάγραμμα πως ρελέ φώτων δεν διαθέτει το μηχανάκι και έτσι σκέφτηκα πως θα φταίει ο διακόπτης όπου και αγόρασα.
Και ευτυχώς λύθηκε το θέμα.
Ήταν λίγο δύσκολη η δουλειά λόγω του ότι δεν χωρούσαν οι φισες σε κάποια σημεία και έπρεπε να αφαιρεθούν ,να περάσουν τα καλώδια με αρκετό κόπο και μετά πάλι σύνδεση....Τεσπά τέλος καλό όλα καλά....
Ερώτηση....μήπως γνωρίζει κανείς εάν φτιάχνεται ο παλιος διακόπτης ώστε να τον έχω καβατζα;








Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": apap86

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Giannaras.

LML 200 4t 15/08/2018 23:36 #201

Η αλήθεια είναι ότι εκεί μέσα γίνεται χαμός από καλώδια, με πολύ λίγο διαθέσιμο χώρο. Πριν 2 μήνες άλλαξα όλη την καλωδίωση των φλας επειδή κοβονταν συνέχεια, αφενός λόγω έλλειψης χώρου, αφετέρου λόγω κάκιστης ποιότητας καλωδίων. Μέχρι στιγμής δεν έχουν κοπεί ακόμα τα καινούργια, μένει να δούμε...
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 06:17 #202

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Το έχω παρακολουθήσει το ιστορικό σου με το συνεχές κόψιμο των καλωδίων των φλας πολύ πριν την αγοράσω και για να πω την αλήθεια απλά περίμενα ποτέ θα μου τύχει...Περιέργως δεν μου έχει κοπεί ποτέ μετά από δύο χρόνια...Δεν ξέρω αν συμβάλει, αλλά δεν κλειδώνω ποτέ το τιμόνι διότι όταν είναι στριμμένο τέρμα αριστερά νιώθω μια πίεση ...(σαν να ζουλαω καλώδια...ξερεις)
ΑΣΧΕΤΟ...Πόσο έχεις τελική ταχύτητα με τις μετατροπές που έχεις κανει;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 10:29 #203

Δημήτρη όσον αφορά τα φλας, όπως λέει κι ο μάστορας μου, κάθε LML είναι διαφορετική. Σε άλλο πελάτη του πχ κοβεται συνέχεια η ντιζα του κοντέρ, ενώ τα φλας δεν έχουν κοπεί ποτέ.
Για την τελική δεν το έχω μετρήσει ποτέ να σου πω την αλήθεια. Προχθές όμως στη Λαυρίου, δικαβαλο με το αμόρε το κοντέρ έδειχνε 100.Αυτο που έχει αισθητή διαφορά όμως μετά τις μετατροπές είναι η επιτάχυνση, καμία σχέση με πριν.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 11:04 #204

Τα περιβόητα καλώδια...

"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by apap86.

LML 200 4t 16/08/2018 13:21 #205

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Χαχα έχω αλλάξει κάπου στις πέντε ντιζες κοντέρ....Αυτή που ταιριάζει είναι από coza όσον αφορά το μηκος να ξέρεις...
Αυτό που είπες μέ τα διαφορετικά μικρό προβλήματα που μπορεί να βγάλει ένα lml μου το είπε και ένας μάστορας στους Αγίους Αναργύρους, και έχει δίκιο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 14:12 #206

Ε τότε εσύ είσαι αυτός με τις ντιζες κοντέρ γιατί κι εγώ στο Θανάση πάω!
Είναι πολύ καλός, η LML μου δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πέρα από τα φλας, και ότι μου έχει πει έχει βγει αληθινό.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 14:25 #207

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Ναι πήγα δύο τρεις φορές για ντιζα ΧΑ ΧΑ χαχαχαχα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 03/09/2018 23:44 #208

Μετά από 2 χρόνια και καμιά 20αρια χιλιάδες χλμ, τα s83 φτάσανε στο τέλος τους, οπότε σήμερα,μετα από συζήτηση με το μαστρο-Θαναση, παραγγειλαμε τα heidenau k47, tubeless φυσικά.
Περισσότερα όταν έρθουν!
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.