Spiros P200E έγραψε: Αρχοντα δεν έχω πρόβλημα με τα "καινούρια"... Μια χαρά είναι και προφανώς η τεχνολογία του σήμερα δεν ειναι τα κλασικα σκούτερ που καβαλάμε εμείς που έχουμε τρέλα..
Αυτό που θίγω είναι τα εμπορικά ψευτοκόλπα και τρικ της πιάτζιο να βγάζει μηχανάκια χωρίς την παραμικρή ουσιαστικά αλλαγή, να τους δίνει κλασικά ονόματα, να τα ονομάζει ενιοτε και συλλεκτικά (βλ. 946) και να ζητάει και τον κώλο της.... απλά και μόνο γιατι χρησιμοποιεί ένα brand name που εχει στη κατοχή της...
Σαν τις τελευταιες px από το 2005 και μετά που χουν το χάλι τους το μαύρο... ενα κάρο προχειρότητες και τσαπατσουλιές!
Χιλιες φορες LML!
...νομίζω η αλήθεια έιναι κάπου στην μέση
...και εμπορικό τρυκ αλλά και ζήτηση από το αγοραστικό κοινό. Είναι αρκετός ο κόσμος που του αρέσει κάτι ανάμεσα στο μοντέρνο και στο κλασσικό. Ένα modern-classic. Ένα μοντέρνο με ότι αυτό συνεπάγεται αλλά με κλασσικές πινελιές (νέος όρος που "πουλάει" αρκετά παγκοσμίως). Υπάρχει μεγάλη νοσταλγία στις παλιές "γραμμές". Φαίνεται σχεδιαστικά σε νέα τετράτροχα, δίτροχα, έπιπλα και άλλες βιομηχανικές ή οικιακές κατασκευές/συσκευές. Είναι εμπορικό, συμφωνώ, αλλά... Εμένα προσωπικά μ'αρέσει. Γιατί να μην έχω αυτή την επιλογή?
Για παράδειγμα, προσωπικές ερωτήσεις και απαντήσεις
1η ερώτηση: Να πάρω για την γυναίκα μου ένα Typhoon 125 ή μια Primavera 125? (θα την ρωτήσω βέβαια τι θέλει, μην φάω και παντόφλα
)
1η απάντηση: Μια Primavera που μου αρέσει σχεδιαστικά περισότερο, μου θυμίζει τα Vespάκια μου και φέρει και το όνομα τους! (εφόσον της αρέσει, μην φάω και παντόφλα
)
2η ερώτηση: Να γίνει εννιαίο σε πίστες καρτ, με Typhoon 125 ή με Primavera 125?
2η απάντηση: Με Primavera βεβαίως-βεβαίως.