Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: my PX200E

my PX200E 12/11/2013 07:50 #21

  • Το Άβαταρ του/της makakite Συντάκτης θέματος
  • makakite
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Honored
  • Vespophrenia Honored
  • Δημοσιεύσεις: 277
  • Ληφθέντα Likes 393

panos έγραψε:

Alfie έγραψε: Μάκη βάλε την αυτόματη μείξη και αν μπορέσεις και δισκόφρενο!

Αυτές οι προσθήκες γι μένα είναι τεράστια εξέλιξη σε ένα κλασικό σκούτερ!

Καλή αρχή!

Το δισκοφρενο μπλοκαρει ευκολα.Μπορει να ειναι πιο δυνατο αλλα το ταμπουρο ειναι πιο προοδευτικο και σε παιρνει να κανεις και κανενα λαθακι.Εγω προτιμω ταμπουρο.Το δισκοφρενο καλο θα ηταν να το ειχε πισω.


η μίξη θα ξαναμπεί..
το δισκοφρενάκι είναι αρκετό για το μαμά μπροστινό της Vespa, όντως. Αν θα βάλω, θα βάλω το παλιού τύπου. Αλλιώς με το ταμπουράκι της. Το πιθανότερο να προχωρήσω με το μηχανάκι έτσι όπως ήταν και αργότερα να προσθέσω το δισκόφρενο. Έχω ακόμα πορεία βέβαια. Προς το παρόν θα πάω να φέρω το μοτέρ και τα συμπράγκαλά του για να το ξεκινήσω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3