Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero)

my tallero ασουμε! 07/07/2017 00:09 #7

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669

Spiros P200E έγραψε: Κωστα εσυ??? Ποιος εχει μπει ατο λογαριασμο σου??

Εγω ειμαι,ημουν παρορμητικος;ενιωσα μια μεγαλη συγκινηση και εγιναν ολα τοσο γρηγορα....


Βιτζι ενα θα σου πω....αυτη ηταν η δευτερη του βεσπα η πρωτη ηταν sprint 150!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero ασουμε! 07/07/2017 00:52 #8

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669


To μηχανακι ηταν βαμμενο στο πρασινο official χρωμα χωρις λυθει.
Ετσι αποφασησα να βγαλω το πλαινο σταντ και να βαψω το κατω μερος του πατωματος.
Ισως απο τις πιο αιχρες δουλειες που εχω κανει φανοβαφης....αλλα οκ.
Η εξατμιση βρεθηκε και ηρθε απο τα εξωτερικα λαστιχα μπηκαν με την βοηθεια του βασιλη
Πηραν θεση στις καλτιλες ζαντες και η σελλα εγινε καφε....δεν ξερω το γιατι.
Εβαλα και φλασακια και το επλυνα δυο φορες πανωτα και το γυαλισα κιολας.
Καντραν καπως το συμμαζεψα με την βοηθεια του θωμα και ψαχνω τροπο να φτιαξω το στροφομετρο!


Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, SokoNik, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero ασουμε! 07/07/2017 07:41 #9

Μια χαρά είναι ρε συ.
Το σασί της τ5 είναι ίδιο με της px;
Εκτός από το τιμόνι.
Αυτές οι ζάντες;;;
"αχαστο στοίχημα"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by v.g.

my tallero ασουμε! 07/07/2017 08:17 #10

Εχει διαφορά και στον κώλο, πάνω από το φανάρι, κάνει γωνία αντί για καμπύλη.
Κώστα το t5 δεν υποτίθεται ότι είναι πιο γκαγκανιάρικο, παρά τα 123 του κυβικά;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero ασουμε! 07/07/2017 10:15 #11

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
ναι ειναι πιο στροφατο και συνολικα πιο γρηγορο απο 200cc
ολα αυτα στην απολυτη ευθεια χωρις ανηφορες......
στις ανηφορες τωρα μονος(διπλος το ξεχνας)εαν αποφασησεις να στροφαρεις
το μοτερ σου τοτε μπορεις να ακολουθησεις το ροπατο 200αρι.
γενικα δεν με χαλαει εχω μαθει πλεον σε αυτο,δεν το συνιστω σε κανεναν διπλο και φορτωμενο.
ηιατι "η ανηφορα ηταν ενα συνεχομενο βασανηστηριο"!

σε κανονικη χρηση μεικτη με 2 λιτρα κανεις 57 κμ με το 24g,
οταν αντιστοιχα με το 24e στο 200 και αντιστοιχιση χρηση εγω εχω δει στα 2 λιτρα απο 38-49κμ
με χρηση ταξδιου σε ανηφορες και αναγκαστικο στροφαρισμα η καταναλωση ξεφευγει....ξεφευγει ακομα περισσοτερο
με ενα μεγαλυτερο καρμπ!

το σασι ουσσιαστικα μεχρι την μεση δεν εχει καποια διαφορα απο ενα απλο px.
πισω ειναι κανονικο σασι πχ συν την λαμαρινα απο πανω.περα απο αυτην την προσθηκη
δεν γνωριζω και δεν νομιζω να ειναι δεμενο και ομως στην οδηγηση σου δινει την εντυπωση οτι
ειναι πιο δεμενο.
το τιμονι ειναι σε ψηλοτερη θεση και η σελλα ειναι μαλλον χαμηλοτερη απο την αντιστοιχη στο σασι px.
λογο του ανηφορικου σχηματος της σελλας ο πισω καθεται σχεδον στο ιδιο υψος με τον αναβατη.
επισης εχει ενα πραγμα που ειχα χρονια να ζησω,εαν δεν ρυθμισεις τα φωτα σωστα οι απεναντι σου κανουν σινιαλο!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero ασουμε! 07/07/2017 13:43 #12

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
γιωργο ,οι ζαντες ειναι αλουμινιου δεκαετιας 80,δεν γνωριζω λεπτομεριες,ιταλικης προελευσης ειναι αλλα ουτε την μαρκα δεν γνωριζω.
ειναι παντως οι πιο ελαφριες που υπαρχουν,ακομα και απο τις τωρινες που κυκλοφορουν.τωρα εαν ειναι καλο αυτο με το βαρος.....θα δειξει!

i.imgur.com/0M2H2zK.jpg

λυνοντας καρμπ λοιπον βγηκε αυτο το Mix με bajaj 150αρι φιλτρο και 24e απο κατω....εχω την εντυπωση οτι εαν το συμμαζευα στα σημεια ισως
ξαναλεω ισως να δουλευε.εννοειται οτι εαν υπηρχε το μαμα δεν θα το εβγαζα απο εκει και απλα θα εβαζα το φιλτρο του.εδω να πουμε οτι το g24
ειναι 9 χιλιοστα πιο κοντο απο το e και για να χωρεσει το φιλτρο η το κοβουμε(πραγμα που εχω κανει αλλα δεν το προτινω)η βαζουμε το g και οκ
αυτο ειναι το προφανες τεριαζουν ολα ή σηκωνουμε το καπακι,συντομα θα σας δειξω και την factory edition για την μοντα αυτη.


συνεχισα,λογο χρονου περισσοτερο,

με αυτο το κονφιγκιουρεισον και εκανα ντιτειλιγκ σε wax in wax out

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, panos, mikeK, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero ασουμε! 12/07/2017 13:46 #13

Πολύ μου αρέσει !! Μπράβο Κωνσταντίνε!! :metal:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero ασουμε! 13/07/2017 12:39 #14

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
και μια φωτο για το καλο!

επιστροφη στο οδοιπορικο μας, αφου αλλαξαν ολα τα ελαστομερη κομματια προχωρησα σε δοκιμες καρμπ
pe,pwk,tm,vm,phbh με εισαγωγες απο την malossi,polini,scootrs,φτιαχτη.
εδω να πω οτι ενω η φτιαχτη ειναι ουσιαστικα φτιαγμενη στα μετρα μας την εκανα για την δοκιμη και για το κοστος της(αστειο)
αλλα ειναι η πρωτη που μπηκε και βγηκε σχεδον αμμεσως καθως σε κουβεντα με μηχανικους μου ειπα οτι το σιδερο σε εισαγωγες
καλο ειναι να το αποφευγουμε,γι αυτο και οι περισσοτεροι κατασκευαστες προτιμου κραμματα αλουμινιου ακομα και σε παπακια....
τεσπα ενω κανενα καρμπ δεν ηταν κομμενο και ραμμενο για το μοτερ μου νομιζω μετα απο αυτο οτι το μικροτερο απ ολα σε μεγεθος
pe με εισαγωγη Polini ηταν ισως η καλυτερη λυση.
μικρο σε ογκο αρκετο σαν διασταση 26 και σιγουρο πιο
καθαρο μοτερ χωρις αναθυμιασεις υπερχυλισεις κτλ.
ηταν ομως δανικο οποτε επεστρεψε πισω στον κατοχο του.

pwk(γνησιο)ισως το καλυτερο απ ολα.ευκολια στην ρυθμιση ποιοτητα και φινιρισμα
σε υψηλα επιπεδα που η keihin μας εχει συνηθσει,λιγο ακριβουτσικο σε αγορα κασετινας
βελονες ζιγκλερ κτλ κτλ εαν ειναι και αυτα γνησια.

mikuni tm η μαλλον vm27ss απο καποιο rgv ημικαθετου ροης.σχετικα ταλαιπωρημενο ειναι το καρμπ
που νομιζω(γιατι δεν δουλευει το στροφομετρο)οτι μου εδωσε τουλαχιστον 700 στροφες πανω χωρις να εχει καποιια δυσκολια σε ρυθμση,αλλα με πολλα
προβληματα με υπερχυλισεις κτλ κτλ κτλ.ισως μια μερα το κανω επισκευη.για αποφυγη περιπτωσης λαθους δοκιμασα και αριστερο και δεξι carb

tmx mikuni 30 πολυ καλο αλλα για καποιο αλλο μοτερ μεγαλυτερο με περισσοτερες μοιρες εξαγωγης.μια μικρη δοκιμη που εκανα δεν καταφερα να βρω την μεση λυση μεταξυ κανονικου ζιγκλερ και powerjet,σημειωνω οτι μαμα εαν δεν κανω λαθος δουλευει 195 κυριως και 80 νουμερα pοwerjet....τεσπα

dellorto phbh 30 για την ακριβεια bs,το πιο φτηνο απ ολα,πολυ καλο value for money εχει πολλα συν εχει και καποια μειον οπως ολα εξαλλου
αλλα σε γενικες γραμμες μου αφησε μια αισθηση ευκολιας και απλοικοτητας χωρις να ξερω το γιατι.αυτο και το pwk δουλεψαν οχι μονο σε περιστροφικη βαλβιδα αλλα και βαλβιδα reed για την ακριβεια reed p6 type minarelli με φυλα καρμπον-κεβλαρ

οποτε για μενα ολα μαζι σε μια σουμα μια πιθανη λιστα αγορας θα ειχε
1.dellorto
2 keihin pwk
3 mikouni tmx
4 keihin pe
5 vm/ss με τι ισιο slide

δεν εχω δουλεψει Polini Oko koso διαφορες κινεζιες και ταιβανεζικα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, Nikolas, Βασίλης, SokoNik

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero ασουμε! 18/07/2017 19:40 #15

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
ας δουμε τωρα και τις εξατιμησεις που δοκιμασα

μια "οτι να ναι" αφτερ μαρκετ αζανι px150 λαιμος βεβαια τ5.
δυνατα χαμηλα,ισως τα δυνατοτερα απ ολες αλλα μετα απο αυτο
τραγωδια,ταλαιπα πως να το πω πιο απλα.....δεν θα επρεπε να κυκλοφορουν καν!

sito plus αιχρος ηχος ,λειτουργεια σαφως ανωτερη απο αλλες και σχετικα εντυοωσιακα υψηλες
χαμηλες απουσες μεσαιες ετσι και ετσι.

bgm t5(νομιζω ειναι η αντιστοιχη turing)χαμηλες.....παμε παραπανω μεσαιες καλες μεστες υψηλες αρκετα καλες
ηχος οχι ενοχλητικος αλλα σπορτιφ την προτινω

rz mk2 κλασσικος ηχος εξατμισης με διαστολη ανεβασε τις στροφες πιο ψηλα αλλα μαζι με αυτο μετεφερε και ολο
το φασμα λειτουργειας πιο ψηλα,σε διπλο αρκετα κουραστικο,ισως με ενα κιτακι να με επειθε.

originale t5 εδω νομιζω οτι για χρηση μεσα σε πολη(αλλα και ταξιδακι) ειναι η μοναδικη που με καλυπτει,σαν τραβηγμα,σαν ηχος,σαν ολα.
σε απολυτα νουμερα και χωρις να ξερω παρα μονο και μονο η αισθηση νομιζω οτι ειναι η πιο all around και ισως και η πρωτη
και(πλεον ξεπερασμενη) βελτιωτικη εξατμιση .



p.s:την φωτο για το παπι την εβαλα!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, v.g, mikeK, SokoNik, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero ασουμε! 29/08/2017 00:35 #16

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
Με αυτο το σετ απ και την προσθηκη αναρτησεων αποφασησα να επιειρησω να παρεβρεθω στην 31η
Πανελληνια συντηση βεσπα συν φρεσκα λαστιχα απο καροτσακι(βλ. S83).
Η διαδρομη καπου στα 300+ κμ πηγαινε και 300 επιστροφη συν καμια 100αρια δεξια αριστερα με μεγαλες ευθειες
Και καποια κομματια με στριψιμο κτλ.
Στο πηγαινε το πρωτο κομματι εγινε με χαμηλη πιεση ελαστικων....οποτε στην πρωτη σταση εβαλα 30 πισω και 28 μπροστά.
Με μια λεξη καταπληκτικο!!!!! 5 κλικ πανω σε σχεση με οτι ειχα η ειχα οδηγησει.
Ο μικρος κινητηρας και το μεγαλο καρμπ δεν εδεσαν τελεια,ειπαμε το μαμα ειναι ιδανικο,αλλα εδωσαν σπορτιφ χαρακτηρα επιπλεον.
Η καταναλωση ανεβηκε κατακορυφα αφου πανω απο το 70% εγινε τερμα γκαζι....ισως το τερμα να ειναι λιγο για το ξυλο που εφαγε.
Χονδρικα επαιξε αρκετα η καταναλωση με αποκορυφωμα το ραχες αρχες ταρατσας 1/4 του ντεποζιτου και αρχες ταρατσας με αρχες δομοκου περιπου
3/4 του υπολοιπου ρεζερβουαρ!!!!!!!!
Σε γενικες γραμμες με ενα λιτρο βενζινης εκανα περιπου 25κμ......οταν εβγαλα αχρηστο το φιλτρο εφτασα και 17 κμ
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, Nikolas, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.