Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Quattrini M244

Quattrini M244 06/10/2017 17:53 #1

  • Το Άβαταρ του/της tsp147 Συντάκτης θέματος
  • tsp147
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Scout
  • Vespophrenia Scout
  • Δημοσιεύσεις: 8
  • Ληφθέντα Likes 14
Καλημέρα σας, είμαι ο Θωμάς και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη μέχρι τώρα εμπειρία μου με τo M244 που τοποθετήθηκε στη vespa μου,μια P200E.
Κατ αρχήν να σας πω ότι την P200 την απέκτησα λίγο πριν το καλοκαίρι και δεν είναι για καθημερινή χρήση μιας και υπάρχει και ένα sportcity γι αυτό.
Αυτό που ήθελα εξαρχής ήταν ένα big bore kit που θα δουλέψει με την περιστροφική και με στόχο την καλή ροπή και όχι την απόλυτη δύναμη.

Μετά από αρκετό διάβασμα σε ιταλικά και αγγλικά φόρουμ ο κλήρος έπεσε σε αυτό το σχετικά σύγχρονο kit το οποίο τονίζω ότι δεν έχει τον ίδιο προσανατολισμό με τα M1X/M1L που στροφάρουν τρελλά,αλλά θεωρητικά ακολουθεί τη φιλοσοφία του 200αρι μοτέρ,δυνατό και ροπάτο.Ο Quattrini το δίνει σαν plug and play kit που μπορεί να δουλέψει με το si24.Το Μ244 σε σχέση με το Μ232 εκτός από το θυρίδωμα χρειάζεται και άνοιγμα της φωλιάς του στροφάλου στο κάρτερ από την πλευρά του βολάν, ακριβώς στα 99,5mm σύμφωνα με τις οδηγίες που συνοδεύουν το kit..Φυσικά πακέτο πάνε και όλα τα ρουλεμάν-τσιμούχες-φλάντζες-βίδες κάρτερ.

Τα υπόλοιπα βασικά περιφερειακά ήταν η εξάτμιση Megadella/slx 8 coni που διατηρεί το σχήμα της μαμάς και ταυτόχρονα δεν ξεσηκώνει τη γειτονιά στον αέρα,το καρμπ,keihin PWK 33 με φίλτρο σφουγγάρι,η εισαγωγή του,εγκεφαλάκι Kytronik για το αβανς και ενα βολάν κοντά στα δύο κιλά βάρος για πιό εύκολο στροφάρισμα,συμπλέκτης καμπάνα και γρανάζια μετάδοσης με ίσια δόντια DRT,από Ιταλία και αυτά.Περιμένοντας τα διάφορα πακέτα να φτάσουν, κατασκεύασα και μια βάση κινητήρα για να μπορεί ο μάστορας δουλέψει το μοτέρ.Κάποια στιγμή μέσα Ιουλίου άρχισαν να φτάνουν τα καλούδια οπότε ξεκίνησε λύσιμο,δουλειά στο κάρτερ σιγά σιγά δέσιμο και κάποια στιγμή μετά το 15Αύγουστο ρίξαμε την πρώτη μανιβελιά.

Σύμφωνα λοιπόν με τις οδηγίες του Ιταλού μαέστρου, έκανα κοντά στα 10 ντεπόζιτα στρώσιμο με μικρά ανοίγματα και διάφορες δοκιμές στα ζιγκλέρ για καλύτερη λειτουργία.Σίγουρα χρειάζεται ακόμη ψάξιμο και πιθανότατα ρύθμιση σε δυναμόμετρο με αναλυτή καυσαερίων για καλύτερο αποτέλεσμα και για να αποφύγω τον κίνδυνο κολλήματος,κάποια στιγμή θα το κάνω.

Όσον αφορά τη συμπεριφορά του, σίγουρα υπάρχει δύναμη παντού,δουλεύει στρωτά χωρίς κραδασμούς,με το συγκεκριμένο setup βγάζει το peak της δύναμης στις 6-7000 στροφές,μετά ανεβάζει μέχρι τις 8700 περίπου με λίγο κόπο,ίσως πρέπει να πέσω ακόμη στο κύριο ζιγκλέρ.Εκτίμηση ιπποδύναμης δε μπορώ να κάνω ούτε έχω κάνει σύγκριση με κάτι άλλο στο δρόμο ακόμη.Ακολουθούν και μερικές φωτογραφίες...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, viaGRa, mikeK, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 18:04 #2

  • Το Άβαταρ του/της tsp147 Συντάκτης θέματος
  • tsp147
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Scout
  • Vespophrenia Scout
  • Δημοσιεύσεις: 8
  • Ληφθέντα Likes 14
τα κομμάτια του kit τοποθετούνται άνετα και σε σαλόνι





220gr να το αφήσω?





το έργο τέχνης

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, viaGRa, mikeK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 18:15 #3

μπραβο θωμα διαβαζω μετα απο καιρο περιεκτικο 3d(χωρις να υποτιμω τα αλλα βεβαια)
,περιεκτικο με βαση τα δικα μου γουστα εννοω να μην παρεξηγηθω.
ερωτηση με τι σκουις δουλευεις?

ο ιταλος μαεστρος εννοεις τον χοντρο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 18:18 #4

  • Το Άβαταρ του/της tsp147 Συντάκτης θέματος
  • tsp147
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Scout
  • Vespophrenia Scout
  • Δημοσιεύσεις: 8
  • Ληφθέντα Likes 14
το καρμπ με την τρόμπα,τα δύο κολλητάρια





Dennis Racing Team με 24z65 και 23z65 για πιό κοντό



εξάτμιση P200E vs Megadella


το μοτέρ όπως το πήγα αγκαλιά στο μάστορα




και λίγο πριν το πάρω





Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από το θυρίδωμα που έγινε.Να πω την αλήθεια αυτό ήθελα να το κάνω μόνος μου αλλά ο μάστορας δε με άφησε :nooo!: γιατί ήμουν λίγο αγριεμένος :cursing: και θα τρυπούσα το κάρτερ.Το έκανε στα κρυφά και το έκλεισε για να μην τον χαρακτηρίσω συντηρητικό... :dance:

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, mikeK, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 18:21 #5

Ωραίος!! Καλές βόλτες !!βάλε μας και άλλο υλικό να πορωθούμε!!
Εχεις ανοιξει με κάποιο άλλο βελτιωμένο να δείς διαφορές?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 18:25 #6

  • Το Άβαταρ του/της tsp147 Συντάκτης θέματος
  • tsp147
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Scout
  • Vespophrenia Scout
  • Δημοσιεύσεις: 8
  • Ληφθέντα Likes 14
το squish επίσης το μέτρησε ο μάστοράς μου αλλά δε μου το ανακοίνωσε γιατί διαφωνούσαμε λίγο.
δεν εννοώ τον Zirri,δεν κατάφερα να συνεννοηθώ μαζί του,ψώνισα από αλλού.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 20:07 #7

γιατι η επιλογη pwk και zirri δεν μου εκατσαν και πολυ γι αυτο σε ρωτησα.
ποιο χαρτη εχεις στο kytronic?και με ποσο στατικο αβανς ξεκινας?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 20:23 #8

  • Το Άβαταρ του/της tsp147 Συντάκτης θέματος
  • tsp147
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Scout
  • Vespophrenia Scout
  • Δημοσιεύσεις: 8
  • Ληφθέντα Likes 14
το καρμπυρατέρ ήταν δική μου επιλογή,ξεκίνησα με κύριο ζιγκλέρ 165 και τώρα έχω πέσει στο 145,με το slow από 50 αν θυμάμαι καλά στο 42.Αβάνς ξεκινάω από 26 και έχω το χάρτη 7,ανάλογο του vespatronic.Κάποιοι το δουλεύουν με πιό άγρια νούμερα αλλά για 'μένα είναι νωρίς ακόμη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Quattrini M244 06/10/2017 21:06 #9

το squish στο 1,35 με βαση τον max ειναι οτι πρεπει.
το pwk 33 airstriker και γενικα η γενια των pwk ειναι κατα βαση 4χρονα
σε αρχικο σεταρισμα.με 42 ρελαντι κολαει στο σταντ οποτε καλα εκανες και ανεβηκες.
πιστευω και εγω οτι ειναι απο τα καλυτερα carb σε αποδοση και σε μεγεθος για
τετοια κατασκευη,εαν και εκει που εφτασες νομιζω οτι τα reed σε κοιτανε σε καποιο
ραφι και σου φωναζουν να κανουν παρεα στα υπολοιπα που ηδη εχεις.
μετα εισαι ενα βημα μακρια να γινεις μεν "φωνακλας" με την καινουρια c8.
καλος ο carmelo αλλα μια γυριστη εξατμση δεν μπορει να την φτασει.
δεχομαι ομως οτι η ησυχια ειναι μεγαλη υποθεση και εγω που στο λεω δυσκολα θα εβαζα
γυριστη εξατμιση.απλα σημειωνω το ποιοτικο ανεβασμα σε αποδοση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, mikeK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1