Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: [SaFiS] PX200E Arcobaleno

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 14/04/2018 22:47 #1

  • Το Άβαταρ του/της SaFiS Συντάκτης θέματος
  • SaFiS
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 86
  • Ληφθέντα Likes 130
Καλησπέρα παίδες,

Ας ποστάρω και μια φορά εδώ. Πρόσφατα απέκτησα ένα 2ο βεσπί για να το έχω για καθημερινό. Η τιμή ήταν καλή, λόγω γνωριμίας επί σειρά ετών με τον έμπορο, κατέβηκε ακόμη πιο κάτω, οπότε και κατέληξα με το παρακάτω PX του '96. Πήγα το πήρα από Θεσσαλονίκη σε κούτες και το έφερα στο σπίτι. Σασί σε πολύ καλή κατάσταση, με λίγα θεματάκια στο σημείο του σταντ και λίγα φουσκωματάκια στο σημείο όπου βρέχεται από την μπροστινή ρόδα. Κλασικά σημεία δηλαδή. Το τούνελ, ευτυχώς είναι σε άψογη κατάσταση. Το μοτέρ όμως από την άλλη, δεν ήταν σε καθόλου καλή κατάσταση, μιας και η μπιέλα κόπηκε και χώθηκε μέσα στην εισαγωγή. Η ζημιά έγινε με χιλιόμετρα και από βλάβη στην αντλία λαδιού. Μοτέρ ευτυχώς είχα, από ένα σάπιο P200E που μου έκαναν δώρο πριν λίγους μήνες. Οπότε, ξεκίνησε ένα γενικό ρετουσάρισμα στο μοτεράκι, μιας και το είχε φάει γενικά η αλμύρα στο νησί οπού καθόταν επί 10 περίπου χρόνια. Στρόφαλος, ο 60άρης Pinasco από το παλιό μου build (μπλε P200Ε), καινούργια ελατήρια (ο κύλινδρος είναι σε άψογη κατάσταση), καμπάνα COSA II με "χειροποίητα" δισκάκια CR80 της Newfren, EFL κιβώτιο και ελάχιστα ελαφρωμένο βολάν (ίσα ίσα να καθαρίσουν τα σπασμένα κομμάτια ανάμεσα στα πτερύγια), αφού αφαιρέθηκε το γρανάζι της μίζας (τα τελευταία ήρθαν μαζί με το βεσπί). Το μοτέρ σήμερα τελείωσε και αύριο θα ανέβει στο βεσπί. Θα αλλαχτούν επίσης όλες οι ντίζες και καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα πάρει και μπρος ώστε να ετοιμαστεί για να περάσει ΚΤΕΟ, για να κάνουμε και την μεταβίβαση...

Φωτό...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, panos, axxis, gakopoulosgeo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by SaFiS.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 14/04/2018 23:00 #2

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 14/04/2018 23:33 #3

Μια χαρα μηχανακι απλο καθηνερινο.
Η καμοανα αυτη για τα χρηματα της ειναι κατα την γνωμη μου οτι καλυτερο.
Εαν θες να την ενισχυσεις βαλε ασφαλεια sip και ραψε με την αργκον τα κενα αναμεσα στα πριτσινια.
Αλλα και ετσι να μεινει για τα χρηματα της ειναι μια πολυ καλη επιλογη και στα λεει αυτα ενας fun της καμπανας με 7 ελατηρια.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": SaFiS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 14/04/2018 23:51 #4

  • Το Άβαταρ του/της SaFiS Συντάκτης θέματος
  • SaFiS
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 86
  • Ληφθέντα Likes 130
Έτσι ακριβώς. Απλό, καθημερινό, δεν με νοιάζει αν θα χτυπηθεί, γρατσουνιστεί κτλ. Προφανώς, σε κάποια φάση, θα φτιαχτούν τα "μελανά" σημεία της και θα σενιαριστεί, αλλά προς το παρών δεν με καίει. Ξέρω ότι θα έχει ένα "γιαβρί" μοτέρ, καινούργιες ντίζες, φρένα και θα με κυκλοφορεί με ασφάλεια...

Η καμπάνα, δεν νομίζω να χρειαστεί "δέσιμο", αν και είναι εύκολο να γίνει. Απλά θα χρειαστεί να φαγωθούν τα αυτιά από τα δισκάκια, πράγμα που θέλω να το αποφύγω, μιας και έτσι έχουν καλύτερη επιφάνεια για να κοντράρουν στο καλάθι. Ο 60άρης με τον μαμά κύλινδρο, διάβασα ότι είναι γενικά καλή επιλογή, απλά θέλει χαμηλή συμπίεση. Έβαλα μια επιπλέον φλάτζα 1.5mm πριν την κεφαλή και μαζί με την χαμηλής συμπίεσης (US) κεφαλή, έφτασα το squish στα 2.6mm. Πιστεύω θα είναι καλά...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by SaFiS.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 15/04/2018 09:46 #5

Εχει ενα θεμα το μαμα με 57 με τις θερμοκρασιες φανταζομαι με τον 60 θα εχει παραπανω.
Γι αυτο συνηθως παιζουν με μεγαλα σκουις ωστε να κοντρολαρουν προαναφλεξεις και χαμηλη συμπιεση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 22/04/2018 21:41 #6

  • Το Άβαταρ του/της SaFiS Συντάκτης θέματος
  • SaFiS
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 86
  • Ληφθέντα Likes 130
Σχεδόν έτοιμο το βεσπί. Αφού κόπηκε κλασικά ο αποστάτης όταν πήγα να αλλάξω τον τάκο, μου την έδωσε και μπήκα σε νέες "περιπέτειες" μέχρι να μου έρθουν από τον Κώστα, τα τελευταία ψιλολόγια που έβγαλε. Έτσι, έκατσα έλυσα και έβαψα τα μαμά αμορτισέρ, άλλαξα το μπροστινό φτερό με το παλιό από την P μου (έφαγε σφυριλάτημα, αστάρι και μαύρο σπρέι), επ' ευκαιρία καθαρίστηκαν και γρασαρίστηκαν τα ρουλεμάν του πιρουνιού και άλλαξα επίσης τα ρουλεμάν της μπροστά κιθάρας γιατί είχαν διαλυθεί και είχε πολλά κενά πάνω στον άξονα, ο οποίος βέβαια έχει κάνει φάγωμα, αλλά θα αλλαχτεί σε δεύτερο χρόνο. Ευτυχώς το πρόσεξα όταν άλλαζα τις σιαγώνες και δεν το έβγαλα έτσι για κυκλοφορία. Ταμπούρο, μπήκε επίσης το παλιό μου, μιας και το δικό της ήταν σε άθλια κατάσταση. Διορθώθηκαν επίσης ότι προβλήματα υπήρχαν στην καλωδίωση, τραβήχτηκε εξτρά καλώδιο γείωσης από το μοτέρ ως την μπαταρία και τοποθετήθηκε καινούργια και σωστή ασφαλειοθήκη. Στην ουσία, η μπαταρία θα εκτελεί έργο μόνο για την κόρνα, γι' αυτό και θα βάλω μια μικρή, κλειστού τύπου 7άρα που είχα στην άκρη. Αύριο θα τελειώσω με το κοντέρ, θα συνδέσω την μπαταρία και θα δοκιμάσω τα πίσω φλας και την κόρνα. Τα μπροστά φλας, πίσω και μπρος φανάρια, λειτουργούν κανονικά. Πολύ καλό τράβηγμα το μοτεράκι με τον 60άρη και πιστεύω πως αργότερα με την Polini, θα αναπνεύσει κι' άλλο, αλλά σε σύγκριση με την P μου είναι σαν να ανεβαίνω σε 50άρι...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Και ένα μικρό βιντεάκι (είναι λίγο μπουκωμένο βέβαια, από τις "στατικές" δοκιμές)...

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, panos, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 23/04/2018 00:51 #7

Ωραια ακουγεται, ευγε!
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 23/04/2018 11:01 #8

τα φυσακια στα πλεξουδακια απο τους διακοπτες περασαν απο τις τρυπες του p τιμονιου ή τα ειχες ανοιξει απο πριν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

[SaFiS] PX200E Arcobaleno 23/04/2018 11:17 #9

  • Το Άβαταρ του/της SaFiS Συντάκτης θέματος
  • SaFiS
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 86
  • Ληφθέντα Likes 130
Τιμόνι το δικό του είναι. Αλλά ο διακόπτης του φλας διορθώθηκε με νέα καλώδια και φυσάκια. Τα φυσάκια είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε τροφοδοτικά υπολογιστών (MOLEX) οπότε είχα, μαζί με το εργαλείο για την εξαγωγή τους από την φύσα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1