Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013
Αγαπητοί φίλοι των κλασικών scooters,
Όπως ήδη γνωρίζετε οι περισσότεροι, κάθε χρόνο στην Αθήνα -την τελευταία Κυριακή πριν τα
Χριστούγεννα- διοργανώνεται ένα Xmas charity ride.
Ξεκίνησε το 2010 σαν μια πρωτοβουλία του Lambretta Club Hellas και συνεχίστηκε τις 2 επόμενες
χρονιές σα μια συνδιοργάνωση των club Lambretta Club Hellas, Vespa Club Piraeus και των forum
Vespafans & Vespa Forum Hellas.
Τα “Παιδικά χωριά SOS”, “Το χαμόγελο του παιδιού” και η “ΦΛΟΓΑ” ήταν οι φορείς στους οποίους
διατέθηκαν τις προηγούμενες χρονιές τα έσοδα. Σε ένα φορέα κάθε χρονιά.
Την προηγούμενη χρονιά διαπιστώσαμε πως δεν ήταν μικρός ο αριθμός ατόμων από την επαρχία που
εξεδήλωσαν το ενδιαφέρον τους να συμμετάσχουν το Xmas Charity Ride έστω και από απόσταση,
καταθέτοντας το αντίτιμο της συμμετοχής μέσω τραπέζης και βοηθώντας μ αυτόν τον τρόπο στην
αύξηση του ποσού που θα συγκεντρωθεί.
Σκεφτήκαμε λοιπόν να σας προτείνουμε το εξής και αποδέκτες της πρότασής μας είναι όλα τα club
κλασικών scooters ανα την Ελλάδα:
Να ενωθούμε όλοι μαζί την
Κυριακή 15 Δεκεμβρίου και να “συναντηθούμε” βρίσκοντας άλλο ένα κοινό
που μας ενώνει, εκτός από την αγάπη μας για τις Lambretta και Vespa. Να ενωθούμε για έναν κοινό
σκοπό: να μαζέψουμε χρήματα για έναν οργανισμό πανελλαδικής εμβέλεις, τον σύλλογο
Η ΦΛΟΓΑ.
Η “συνάντηση” αυτή θα είναι νοητά και συμβολικά και όχι με την κυριολεκτική έννοια..
Να δείξουμε πως όλοι εμείς μπορούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για έναν καλό σκοπό,
πραγματοποιώντας ένα κοινό charity ride με κοινή διοργάνωση με στόχο να μαζευτούν χρήματα για
καποιον κοινωφελή σκοπό. ..
Πως θα γίνει αυτό;
Την ίδια ημερομηνία, την ίδια ώρα, σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας που υπάρχουν club, θα διοργανωθεί
-από την τοπική λέσχη- μια βόλτα για τα μέλη της.
Ολοι θα συμμετέχουμε λοιπόν σε μια κοινή εκδήλωση η οποία θα λαμβάνει χώρα ταυτόχρονα σε
διάφορες πόλεις.
Θα ειναι μια πρωινή συνάντηση για καφέ στις 10:00πμ και θα την ακολουθήσει μια βόλτα στην πόλη
(προτεινόμενη εκκίνηση για την βόλτα 12 το μεσημέρι).
Καθε scooter θα φέρει ένα legshield banner στην ποδιά του με το λογότυπο της εκδήλωσης και τα
λογότυπα όλων των φορέων που θα συμμετέχουν.
Κάθε συμμετέχων θα καταβάλει το αντίτιμο συμμετοχής των
15€ έναντι του οποίου θα παραλαμβάνει το
banner και το αυτοκόλλητο της εκδήλωσης. Από τα 15€ θα αφαιρεθεί το κόστος κατασκευής μπάνερ και
αυτοκόλλητου (το οποίο κόστος θα γνωστοποιηθεί σ όλους τους φορείς) και το εναπομείναν ποσό θα
κατατεθεί για τον φιλανθρωπικό σκοπό της εκδήλωσης.
Οι συμμετέχοντες θα δηλώνουν την πρόθεση συμμετοχής τους στο σωματείο/φόρουμ του και εκείνο θα
επικοινωνήσει με την επιτροπή συντονισμού για να παραγγείλει τον αντίστοιχο αριθμό
μπανερ/αυτοκόλλητων.
Σε εύλογο χρονικό διάστημα θα ταχυδρομηθούν αυτά με κούριερ στο σωματείο/φόρουμ, εφόσον το
αντίστοιχο αντίτιμο συμμετοχών έχει κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό που θα ορίσει η επιτροπή
συντονισμού.
Τελική ημερομηνία για να δηλώσουν τα σωματεία/φόρουμ συμμετοχή στην επιτροπή συντονισμού είναι
η Κυριακή 1 Δεκεμβρίου.
Ημερομηνία της εκδήλωσης η
Κυριακή 15 Δεκεμβρίου.
Τελική ημερομηνία για να δηλωσουν τον αριθμό συμμετοχών τους τα σωματεία/φόρουμ στην επιτροπή
συντονισμού είναι η
Κυριακή 8 Δεκεμβρίου.
Την Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου θα πρέπει το κάθε σωματείο/φόρουμ να έχει καταθέσει στον τραπεζικό
λογαριασμό της εκδήλωσης, το αντίστοιχο αντίτιμο για τις συμμετοχές που δήλωσε.
Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου κάθε συμμετέχων φορέας θα έχει παραλάβει είτε με κούριερ ή με ΚΤΕΛ
το πακέτο με τόσα μπάνερ και αυτοκόλλητα που θα αντιστοιχούν στον αριθμό συμμετοχών που θα έχει
ζητήσει.
Εν τω μεταξύ θα έχει δημιουργηθεί γκρουπ/event στο facebook για την εκδήλωση με σκοπο να
προσελκύσουμε και να ενημερώσουμε τον κόσμο, όπως και να υπάρξει διαφάνεια όσον αφορά τις
συμμετοχές και τον ισολογισμό της εκδήλωσης καθώς και ενημέρωση για το τελικό ποσό που θα
διατεθεί για τη φιλανθρωπία.
Πχ θα αναφερθεί το καθε κλαμπ με ποσους συμμετεχοντες θα συμμετάσχει στην εκδήλωση, θα
υπολογιστουν τα εσοδα, θα αφαιρεθουν τα εξοδα για μπανερ/αυτοκολλητα και κουριερ και το υπολοιπο
με ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ θα γνωστοποιηθεί σε ολους μεσω facebook.
Στη συνεχεια και σε προκαθορισμένη ημερομηνία θα συγκληθεί επιτροπή για να πάει στον φορέα για
τον οποίο θα γίνει η εκδήλωση να παραδώσουν την επιταγή.
Αφού τα κλαμπ/φορουμ θα δηλώσουν συμμετοχή, μπορούν να προτείνουν και καποιον από τα δικά
τους άτομα να συμμετάσχουν σε διαδικαστικά θέματα, όπως μέλη της επιτροπής συντονισμού, admin
για το facebook κλπ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε στο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για περισσότερες πληροφορίες ή για να
εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας.
Τηλ επικοιωνίας αρχικά το 6937 095 200 (Νάσος Σαρρής)
Με εκτίμηση,
Για το Lambretta Club Hellas
Νάσος Σαρρής
Πρόεδρος
ΥΓ: για περισσότερες πληροφορίες για το συλλογο Η ΦΛΟΓΑ μπορείτα να επισκεφτείτε
http://floga.org.gr/
που όπως αναφέρεται στη σελίδα τους “Σήμερα η Φλόγα είναι Πανελλήνιος
Σύλλογος και αγκαλιάζει χιλιάδες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα με αιρετούς εκπροσώπους στις
περισσότερες περιφέρειες της χώρας.”__