αγαπητε κοτζαιλιδη καταρχην πρεπει να λυσεις το προβλημα της πατεντας η τεσπα να την διατηρησεις αλλα κανοντας το σωστο.
οσον αναφορα για τα xenon τα θεωρω υπερβολικα σε ολα!τοσο σε φως οσο σε ογκο αλλα και καταναλωση.νομιζω δεν θα καταφερεις κατι ιδιαιτερο με τα
xenon πιστευω θα προσθεσεις απλα επιπλεον προβληματα εχοντας εναλλασωμενο και οταν λεω xenon εννοω κανονικα φωτα xenon με ballast κτλ και οχι τυπου xenon.
παμε στα λεντ τωρα.....για να δουλεψουν και να εχουν διαρκεια ζωης πρεπει το εναλλασωμενο ρευμα που δουλευει τωρα το μηχανακι σου να το μετατρεψεις σε σταθερο,οπως τα συγχρονα σκουτερ αλλα και μηχανες.αυτο εχει καποιο κοστος που μπορει να φτασει και το 100αρικο η να το ξεπερασει
βαζοντας ποιοτικα και επωνυμα ανταλλακτικα.εαν τωρα θελεις απλα να βαλεις μια εμπρος λαμπα με καλυτερο φως τοτε Μπορεις να βαλεις μια αναλογη,
www.amazon.it/gp/product/B07GKVCM2D/ref=...86f34&language=it_IT
δεν ξερω τον τυπο που φοραει το pk αλλα αυτη η λαμπα ισως....ξαναλεω ισως.....αντεξει για καιρο το στρες του εναλλασωμενου.
επισης να ξερεις οτι συνηθως εχουν η προβλημα βαθους.....ή το ακριβως αναποδο.αλλαζει συνηθως απο φαναρι σε φαναρι οπως επισης η ακρη του για να περασει σε ενα φαναρι Px που φοραει H4 συνηθως θελει ανοιγμα στην διαμετρο.τελος σε αυτα τα χρηματα βρισκεις ολοκληρο φαναρι με λεντ απλα εκει ειναι σιγουρο οτι θα χρειαστεις συνεχες ρευμα με οτι μετατροπη πρεπει να κανεις με συνεχες ρευμα για να λειτουργησει σωστα.
η γνωμη μου?εαν πρεπει να πας σε μαστορα η δεν εχεις ορεξη για περιπετειες τοτε παρε μια καλη επωνυμη λαμπα αλογονου και τοποθετησε την.
τελος να σημειωσω οτι δεν γνωριζω σε βαθος το ολο θεμα,ουτε ειμαι ηλεκτρολογος απλα ειμαι ενας "μικρος" πειραματιστης.