Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Τεχνικές οδήγησης.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 15:37 #1

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Πολλοί αν και οδηγούμε χρόνια δεν γνωρίζουμε κάποιους βασικούς κανόνες οδήγησης κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες όπως βροχή,χώμα,φρενάρισμα πανικού,οδήγηση με μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού στην εθνική οδό κτλ.
Παρακάτω θα δημοσιευτούν κάποιες έτοιμες οδηγίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο αλλά και διάφορες προσωπικές μας εμπειρίες και απόψεις.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Angelos, Harrys, daidalos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 15:39 #2

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Οδήγηση στη βροχή.
Το «κλειδί» στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι η ελάττωση της ταχύτητας, σε επίπεδα τέτοια ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης και φρεναρίσματος, χωρίς η μοτοσικλέτα να κάνει πατινάζ. Πρέπει πάντα να τηρείται απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, χωρίς όμως υπερβολές, καθώς αν αφεθεί σε συνθήκες πόλης διάστημα π.χ 20 μέτρων από το αυτοκίνητο που είναι μπροστά, τότε σίγουρα θα βρεθεί κάποιος «γρήγορος» με άλλο αυτοκίνητο που θα επιχειρήσει να μπει στο χώρο αυτό και να είστε σίγουροι ότι δε θα διστάσει να σας κλείσει και λίγο αν χρειαστεί, προκειμένου να το επιτύχει.

· Όσο πιο όρθια είναι η μοτοσικλέτα, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχεις να πέσεις. Προσπαθήστε να διαγράψετε όσο πιο ευθεία γίνεται τις στροφές και μην παίρνετε μεγάλες κλίσεις.

· Μεγάλη προσοχή στο δρόμο! Το αρχικό στάδιο της βροχής δεν έχει καθαρίσει ακόμα το δρόμο, οπότε γλιστράει περισσότερο. Το τελικό στάδιο της βροχής έχει κατεβάσει όλα τα χώματα από τις κατηφόρες και τα έχει στρώσει όμορφα-όμορφα επάνω στις ευθείες.

· Κοιτάτε για αντανακλάσεις στο οδόστρωμα. Εκεί θα έχει λιμνάσει νερό, το οποίο είτε θα έχει γεμίσει λακκούβα, είτε κοιλότητα στο δρόμο. Στην πρώτη περίπτωση θα χάσετε απότομα τον έλεγχο, στη δεύτερη θα βρεθείτε ξαφνικά μέσα σε μία…λίμνη!

· Θυμηθείτε ότι οι αποστάσεις φρεναρίσματος μειώνονται δραστικά. Ήρεμα και με ευλάβεια το πίσω φρένο και πάντα σε συνδυασμό με το μπροστά, όχι το καθένα μόνο του.

· Εκμεταλλευτείτε το «φρένο» του κινητήρα. Κλείνοντας το γκάζι ή κατεβάζοντας μία σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητά σας μειώνεται ούτως ή άλλως. Προσοχή, όμως, στα απότομα και βίαια κατεβάσματα, καθώς μπορεί να μπλοκάρουν τον πίσω τροχό.

· Κάθε λίγο και λιγάκι «τσιμπάτε» τα φρένα ώστε να καθαρίσουν οι δίσκοι από τυχόν λάσπες, βρομιές και λάδια. Ειδικά στις εθνικές και στα ταξίδια.

· Η ζελατίνα του κράνους σας είναι ήδη βρεγμένη και ήδη εμποδίζει την ορατότητα. Προσοχή, λοιπόν, στο σπρέι από τα προπορευόμενα οχήματα, αλλά και τις ριπές νερού από εκείνους που σας προσπερνάνε.

· Γραμμές τρένων, εγκάρσιες λακκούβες, ξυμένη άσφαλτος και λοιπά δείγματα ελληνικής οδοποιίας, θα πρέπει να έρχονται κάθετα στους τροχούς μας και με μικρή ταχύτητα.

· Μεγάλη προσοχή στις «λιμνούλες», καθώς δεν αποκλείεται να κρύβουν από κάτω λακκούβα-κρατήρα. Αν έχει δημιουργηθεί μεγάλη «λίμνη» - καθόλου σπάνιο φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους - και πρέπει να τη διασχίσετε, σταματήστε λίγο στην άκρη και παρατηρείστε τα σημεία από όπου περνούν τα υπόλοιπα οχήματα και ακολουθήστε τα πατήματά τους.

· Καλό είναι να αποφεύγετε τις διαγραμμίσεις, καθώς γλιστράνε ανεξέλεγκτα. Ιδιαίτερη προσοχή και όταν πρέπει να φρενάρετε πάνω σε διάβαση πεζών, καθώς ο κίνδυνος να θελήσει ο πίσω τροχός να συναντήσει τον μπροστινό παραμονεύει.

· Με τις πρώτες σταγόνες βροχής αποφύγετε τα πεζοδρόμια, ακόμα και για παρκάρισμα. Εκτός από το ότι είστε παράνομοι (μην το ξεχνάτε), είναι εύκολο να πέσετε…σταματημένοι, καθώς γίνονται «γυαλί».
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, Angelos, Harrys

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 15:48 #3

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Κίνδυνοι στην πόλη.
Αστική μετακίνηση, το μεγάλο αγκάθι για τους μοτοσικλετιστές. Και λέμε αγκάθι γιατί οι χαώδεις συνθήκες και οι ρυθμοί των πόλεων φέρνουν σε δεύτερη μοίρα την προσοχή των οδηγών προς τους μοτοσικλετιστές.
Η μετακίνηση με μοτοσικλέτα εντός πόλεων αποτελεί μία από τις πιο γρήγορες λύσεις. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητα και ο ασφαλέστερος τρόπος μετακίνησης. Κύρια αίτια για αυτό είναι η υπερβολική κίνηση στους δρόμους και πολλές φορές η ανευθυνότητα των οδηγών στη συμπεριφορά και στις αντιδράσεις τους. Τα μάτια μας 14, λοιπόν, καθώς η μετακίνηση στην πόλη κρύβει κινδύνους, τους οποίους πρέπει να έχει κατά νου κάθε συνειδητοποιημένος αναβάτης μοτοσικλέτας.
1. Πολλές φορές, ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα πετάγεται ένας πεζός που διασχίζει το δρόμο. Ο αναβάτης μοτοσικλέτας πρέπει να έχει πάντα το νου του και να είναι έτοιμος να αντιδράσει άμεσα.

2. Η ποιότητα της ασφάλτου στη χώρα μας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Φανταστείτε πόσο χειροτερεύει η κατάσταση με τα εκατομμύρια περάσματα οχημάτων καθημερινά. Υπάρχουν πολλά σημεία στα οποία γλιστράει πολύ και απαιτούνται απαλοί χειρισμοί σε γκάζι και φρένο.

3. Οι κακοτεχνίες και οι λακκούβες που σχηματίζονται στην άσφαλτο, μπορούν να προξενήσουν ζημιά στα ελαστικά ή στους τροχούς της μοτοσικλέτας. Καλό είναι ο μοτοσικλετιστής να οδηγεί στη νοητή ευθεία πίσω από τα λάστιχα του προπορευόμενου αυτοκινήτου, ώστε να έχει καλύτερο οπτικό πεδίο και να τις αποφεύγει πιο εύκολα.

4. Η ελλιπής σήμανση, καθώς και η κάλυψη των σημάτων από διαφημιστικά, καθιστούν πιο δύσκολη την ασφαλή οδήγηση στην πόλη. Πολλές φορές ο αναβάτης πρέπει να μαντέψει για το σήμα, και σίγουρα να έχει τα μάτια του…

5. Η κίτρινη φυλή. Οι ταξιτζήδες σταματούν όπου βρουν πελάτη, ακόμα και μες στη μέση του δρόμου, χωρίς αλάρμ, χωρίς καμία προειδοποίηση. Μεγάλη προσοχή!

6. Οι κάδοι απορριμμάτων υπάρχουν για τη συλλογή σκουπιδιών και πρέπει να βρίσκονται σε καθορισμένα σημεία. Ωστόσο, κάποιοι οδηγοί ΙΧ, προς αναζήτηση πάρκινγκ, μετακινούν τους κάδους ακόμα και στη μέση του δρόμου.
7. Μεγάλα οχήματα, όπως φορτηγά και λεωφορεία, κρύβουν την ορατότητα των δικυκλιστών. Σε ό,τι αφορά λοιπόν την προσπέραση τέτοιων οχημάτων, πρέπει να γίνεται με προσοχή για να αποφευχθούν τα χειρότερα.
8. Οι μοτοσικλέτες χωράνε σχεδόν παντού για να παρκάρουν. Ωστόσο, οι δικυκλιστές πρέπει να προνοούν ότι τα διπλανά αυτοκίνητα χρειάζονται χώρο για να ξεπαρκάρουν, καθώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οδηγοί IX στην προσπάθειά τους αυτή, ρίχνουν κάτω τις μοτοσικλέτες.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, mikeK, Angelos, Harrys

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 15:52 #4

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Στην εθνική με λίγα χιλιόμετρα.
Σημαντική πηγή κινδύνων αποτελεί η μεγάλη απόκλιση στην ταχύτητα κίνησης σε σχέση με τους υπόλοιπους χρήστες του οδοστρώματος. Ειδικά αν είστε ο "αργός" της υπόθεσης, η προσοχή θα πρέπει να είναι μεγάλη.

1. Κινείστε πάντα στη δεξιά λωρίδα, αφήνοντας τουλάχιστον μισό μέτρο χώρου δεξιά σας, ώστε να έχετε περιθώρια ελιγμού, αν χρειαστεί.
2. Δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στο τι συμβαίνει πίσω σας. Το μάτι παίζει συνεχώς στον καθρέφτη για να προλάβετε καταστάσεις.
3. Ιδιαίτερα αν ακολουθεί φορτηγό, θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για ένα δυνατό "χαστούκι" ανέμου, ειδικά αν σας προσπεράσει ξυστά.
4. Αν χρειαστεί να προσπεράσετε, χρησιμοποιείτε όλη τη διαθέσιμη ισχύ, το κάνετε όσο πιο γρήγορα γίνεται και επανέρχεστε άμεσα στη δεξιά λωρίδα.
5. Πριν από τις εισόδους/εξόδους ενημερώνετε έγκαιρα με φλας για τις προθέσεις σας και κινείστε και πάλι στη δεξιά λωρίδα, αλλά στο αριστερό μέρος αυτής.
6. Προσοχή στους οδηγούς που θυμούνται τελευταία στιγμή ότι θέλουν να βγουν από την εθνική οδό και το κάνουν χωρίς να λογαριάζουν τίποτα.
7. Mην ξεχνάτε ένα βασικό κανόνα: ό,τι κινείται αργά, αλλάζει πορεία γρήγορα. Αυτό θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο (αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις σωτήριο) όταν κινείστε ανάμεσα σε ουρές αυτοκινήτων.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, mikeK, Angelos, Harrys

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 15:55 #5

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Φρενάρισμα πανικού.
Οι απρόσεχτοι είναι αρκετοί στους ελληνικούς δρόμους και έτσι το φρενάρισμα πανικού προβάλλει ορισμένες φορές ως η μοναδική λύση. Ας είμαστε, λοιπόν, προετοιμασμένοι και σε ετοιμότητα για κάθε περίπτωση. Άλλωστε, μπορεί στις ευρωπαϊκές χώρες το φρενάρισμα πανικού να αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα, στις ελληνικές συνθήκες όμως είναι σύνηθες φαινόμενο. Αν σε αυτό προσθέσουμε και το κακό οδόστρωμα που δεν ευνοεί τις απότομες αντιδράσεις, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. Το καλύτερο, λοιπόν, που έχουμε να κάνουμε (δυστυχώς δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο που να βελτιώνει τις οδηγικές ικανότητες των υπολοίπων χρηστών του οδοστρώματος), είναι να είμαστε προετοιμασμένοι και κατάλληλα εξασκημένοι.
1. Αν οι συνθήκες απαιτούν άμεση ακινητοποίηση της μοτοσικλέτας, χρησιμοποίησε και τα δύο φρένα. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που γίνεται και ενστικτωδώς.

2. Κράτα το τιμόνι αρκετά σφιχτά, ώστε να αποφύγεις κατά το δυνατόν ανεπιθύμητα "σπασίματα" δεξιά-αριστερά.

3. Στόχος είναι το μπροστινό φρένο να πιεστεί στο όριό του, αλλά να μην μπλοκάρει. Βέβαια, η διαχωριστική γραμμή ορισμένες φορές είναι δυσδιάκριτη. Αν νιώσεις να μπλοκάρει το μπροστινό, άφησε τη μανέτα στιγμιαία και ξαναπάτησέ την.

4. Προσπάθησε να κρατήσεις τον κορμό σου σε όρθια θέση και τα πόδια σφιχτά στο "σώμα" της μοτοσικλέτας. Οι δυνάμεις που ασκούνται ωθούν το σώμα προς τα εμπρός, αλλά θα πρέπει να "αντισταθείς" ώστε να μην μετατοπιστεί το βάρος προς τα εμπρός, γιατί το έντο καραδοκεί…

5. Το πίσω φρένο είναι βέβαιο ότι σε φρενάρισμα πανικού θα μπλοκάρει. Με τον πίσω τροχό μπλοκαρισμένο μπορείς να κινηθείς αρκετά μέτρα και αν καταφέρεις να ελέγξεις τις πλαγιολισθήσεις, μπορείς να μειώσεις την απόσταση φρεναρίσματος. Ένα γκαράζ ή πάρκινγκ με καλή άσφαλτο είναι μια καλή λύση για προπόνηση. Εξασκήσου μόνος σου. Πρόκειται για ένα από τα βασικά μαθήματα οδήγησης που θα σου χρειαστεί στο δρόμο.

6. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) μπορεί να αποβεί σωτήριο σε καταστάσεις πανικού, ειδικά σε αναβάτες με μειωμένη εμπειρία. Ωστόσο, αρκετοί είναι αυτοί που κάνουν το λάθος να αφήνουν στιγμιαία τα φρένα όταν ενεργοποιείται το σύστημα, κάτι που είχε νόημα σε παλιότερα μοντέλα. Στα καινούργια συστήματα όταν αισθανθείς το χαρακτηριστικό "κλότσημα" στο πεντάλ ή τη μανέτα του φρένου συνέχισε να ασκείς την ίδια πίεση. Καλό θα είναι να προπονηθείς στην αρχή για να εξοικειωθείς με τη λειτουργία του ABS.

7. Αν απαιτείται να επιβραδύνεις λίγο πριν ή κατά τη διάρκεια της στροφής, χρησιμοποίησε τα φρένα εξαιρετικά απαλά και προσπάθησε να μειώσεις ταχύτητα κατεβάζοντας σχέσεις στο κιβώτιο. Φυσικά, πρώτο μέλημα (ειδικά μέσα στη στροφή) είναι η αποφυγή του εμποδίου με ελιγμό και όχι η ακινητοποίηση πριν από αυτό.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, mikeK, Angelos, Harrys

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 16:00 #6

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Στρίβοντας στην άσφαλτο.
• Ελαττώστε την ταχύτητα της μοτοσικλέτας και αναπτύξτε την επιθυμητή ταχύτητα πριν μπείτε στη στροφή και όχι μέσα σε αυτή.
• Ακολουθήστε το μικρότερο δυνατό νοητό τόξο, επιλέγοντας τη γραμμή σας.
• Κοιτάτε πάντα εκεί που θέλετε να πάτε! Το βλέμμα σας θα πρέπει να είναι καρφωμένο μερικά μέτρα μπροστά και να προσβλέπει στην έξοδο της στροφής.
• Διατηρείτε σταθερό το γκάζι και μη φρενάρετε. Απότομες αυξομειώσεις στην ταχύτητα της μοτοσικλέτας μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια της πρόσφυσης των ελαστικών και πτώση.
• Ειδικά όταν στρίβετε με scooter, το γκάζι θα πρέπει να είναι υποδειγματικά σταθερό και οι αυξομειώσεις της ταχύτητας να γίνονται με μικρή πίεση στη μανέτα του πίσω φρένου. Αν, κλείνοντας και ξανανοίγοντας το γκάζι, η μετάδοση του κινητήρα αποσυμπλέξει και συμπλέξει ξανά, η πτώση καραδοκεί.
• Ανοίξτε το γκάζι στην έξοδο της στροφής, επαναφέροντας σταδιακά τη μοτοσικλέτα σε όρθια θέση.
• Έχετε το νου σας στο οδόστρωμα μπροστά, για λακκούβες ή άλλες κακοτεχνίες που μπορούν να σας στοιχίσουν την πρόσφυση..
• Προσοχή στις διαχωριστικές γραμμές. Σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να γλιστρούν περισσότερο από το οδόστρωμα..
• Αποφύγετε να ακολουθείτε κλειστή γραμμή σε στροφή χωρίς ορατότητα. Μπορεί να προηγείται κάποιος που δε φαίνεται.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, mikeK, Angelos, Harrys

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 18:29 #7

Ωραίο thread πάνο! :thank_you:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Mavro.Skyli, panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Spiros P200E.

Τεχνικές οδήγησης. 17/05/2013 22:10 #8

Πολύ ωραίο thread! :thmbsup:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Τεχνικές οδήγησης. 18/05/2013 20:15 #9

10000000000 Μπράβο για το θέμα....πολυ πολύ χρησιμο.....

Να πω και κάτι πιο καθημερινο....

Οταν οδηγω κουραζομαι παρα πολύ....ο λόγος???

Καταρχάς πηγαίνω σιγα για να μπορώ να έχω πάντα το χρόνο να αντιδρασω....αυτό που με κουράζει πολυ,στη πολη τουλάχιστον, είναι ότι προσπαθω κάθε δευτερόλεπτο να προβλεψω τη μ@&κια του άλλου.....

Δηλαδή αν με βλέπει, αν θα στρίψει απότομα, αν θα βγεί απο το στενό,αν θα πεταχτεί κάποιος πίσω απο παρκαρισμενο όχημα, αν αν αν και ξανά αν.....

Μάτια και στη πλάτη παιδιά....!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, axxis, Angelos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by mikeK.

Τεχνικές οδήγησης. 18/05/2013 20:54 #10

Αυτό το μάτια στη πλάτη είναι από τα κυριότερα! Εγω το παραχέζω με τον καθρέφτη ειδικά με το αυτοκίνητο σε Εθνική οδό. τόσο πολύ που κινδυνευω να χασω επεισόδια απο μπροστά. Η συνέχης και σιγουρη αίσθηση του τι γινεται γύρω σου είναι πολύ σημαντική!
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, mikeK, Harrys

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3