Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια!

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 11:51 #1

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλημερα φιλοι μου σημερα θα σας πω μια ιστορια ενος large frame παππουδιστικο,ενος vnb4t που ηταν σε μια αποθηκη χρονια.
σε μια συζητηση με τον κληρονομο μεταξυ τριπουρου και μεζε δωσαμε τα χερια και περασε στην κατοχη μου.
στα χερια μου εφτασε σε σχετικα καλη κατασταση με λιγα σημεια κοπωσης στο σασι του 3ταχυτο με την μονη διαφορα οτι ειχε
κανει εναν υπερκυβισμο με το κυλινδρο πιστονι κεφαλη απο vbb1t το τριγωνικο με λιγα λογια πιστονι.
εμεινε για αρκετο καιρο στην αποθηκη μου μεχρι που αποφασησα να το τραβηξω εξω στο φυσικο φως.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

photo uploading websites
ετσι λοιπον αποφασησα απλα να την κανω να τσουλαει καθως ηταν κολλημενο απο ακινησια ισως και λιγο κουρασμενη.
ανοιξα κυλινδρο κεφαλη κτλ εγινε ενα καθαρισμα ξεκαπνισμα και βγηκε στην κυκλοφορια για.....5 περιπου χιλιομετρα.
δυστυχως δεν ηταν αυτο που ηθελα και ξαναμπηκε για μια μικρη βελτιωση αλλαγη καρμπυρατερ φιλτρου κυλινδρο πιστονι
κεφαλη εξατμιση ενα μικρο θυριδωμα και βγηκε για κυκλοφορια....για αλλα 20 κμ.
δεν μπορω να πω οτι με ξετρελανε ουτε οτι με απογοητευσε και ετσι εμεινε παρκαρισμενο.....η συνεχεια σε λιγο
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, panos, axxis, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 15:38 #2

γ@μας! Περιμένουμε με αγωνία... :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 18:21 #3

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
μετα απο αυτο ξεχαστηκε καπου στο βαθος της αποθηκης για αρκετο καιρο ακομα χωρις διαθεση για κυκλοφορια
ξαναγυρισε στο προσκηνιο ομως καθως μου μπηκαν ιδεες για κιτ υπερκυβισμου και 125αρι 3 θυριδο μοτερ ηλεκτρονικο.
η επιλογη εγινε πρωτα επειδη ηταν το πρωτο προχειρο σασι που ειχα προσβαση εκεινη την εποχη και δευτερον επειδη
το πλατινατο στα σημεια που εγραψα παραπανω μοτερ δεν με ικανοποιουσε οσο θα ηθελα.
στο μεταξυ επεσε το ματι μου σε περισσευμα χρωματος και ετσι αποφασησα να του ριξω δυο χερια

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

image post
και εδω με το θρυλικο 150αρι μοτερ με oldscool tuning

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

free image hosting
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, axxis, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 19:23 #4

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
η συνεχεια ηταν λιγο παραδοξη καθως το κιτ που ηθελα να βαλω και μονο με εβγαζε εκτος προυπολογισμου(για αυτο το μηχανακι).
ετσι επρεπε να σκεφτω λιγο πιο ανεξοδα και να στοχευσω σε καποιο αλλο τροπο να ανασθησω το πρασινο πτωμα.
εγιναν δοκιμες με ενα 200αρι μοτερ με κοντα 4πλουν μακριες καμπανες και αναποδα,για να ακριβολογω σχεδον με οτι στοκ ειχα ολα ειχαν καποιο συν καποιο μειον,αναλογα και τα γουστα...το μεγαλυτερο προβλημα μου ηταν η εξατμιση ετσι εγινε ενα κολαζ απο 3-4 εξατμισεις ωστε να εχω την απαιτουμενη αποσταση
απο το εδαφος.ολα αυτα βεβαια με αναρτηση απο τον καιρο που ζουσε ακομα ο ντασκανιο.....η μπροστα αναρτηση δεχθηκε την επισκευη της και η πισω πηγα σε ετοιμη λυση(αυτα περιμενουν την σειρα τους στο ραφι μαζι με τα ελαστικα)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

hosting image
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 20:16 #5

Με το διακοσάρι, ποιό ήταν το "ταβάνι" ικανοποίησης που έφτασες με τα γραναζώματα;
Για την εξάτμιση θα παίξει ποστ; Περιμένω εναγωνίως.
Το κιτάκι που θα σε έβγαζε εκτός; Ποιό είναι; Κάτι έτοιμο, ή χτίσιμο;
Σε ζάλισα; Και που είσαι ακόμα, χαχαχ :popcorn:
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 21:12 #6

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
μια δανικη Polini με μαμα σασμαν απο 200αρι p-series με 4η απο 125 πλατινα ηταν αρκετα καλη.
εαν ξαναδοκιμαζα αυτη την στιγμη θα εβαζα μαλοσι που εχει ενα πριτσινι παραπανω και ειναι ελαχιστα πιο μακρια
εν τωρα ειχα μεγαλυτερο μπατζετ μονο για σασμαν θα εβαζα φτιαχτη κορωνα φτιαχτο πινιον και καμπανα(με ισια δοντια)
θα κρατουσα μαμα το 4 πλουν και θα αλλαζα ολες τις σχεσεις.
αυτη την στιγμη επειδη δεν ηθελα να επεκταθω σε αγορα σασμαν ειμαι με μαμα κορωνα φτιαχτο πινιον και 4 απο πλατινα.
εν μερη εχω κανει σωστη επιλογη γιατι απο καποια χιλιομετρα και μετα γινεται απλα επικυνδινο και την δεδομενη στιγμη δεν εχω
και αναρτηση οπως ειπα παραπανω.εφτιαξα ελαχιστα το μπροστινο με ελατηριο 37% σκληροτερο απο το μαμα αμορτισερ με λιγο πιο χοντρο λαδι
και μοχλικο(λεβιε)λιγο πιο μακρυ ωστε να εχω λιγο καλυτερη αισθηση στο φρενο.πισω εχω απλα χαρακτα τακακια και μελεταω ωστε το ταμπουρο να γινει
λιγο πιο ανθρωπινο(ακομα ειμαι στο ψαξιμο)

η εξατμιση ειναι καζανακι απο sprint λαιμος απο sip road και η συνεχια εκει που μπαινει στο καζανι ειναι αντιγραφη φτιαχτο απο κομματια κωνους και τα λαμακια απο απλη px συντομα θα βαλω και φωτο
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 21:31 #7

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
ξεχασα να γραψω γα το κιτακι που σαν αγορα και μονο
ξεπερνουσε το μωβ γεφυρωτο χαρτονομισμα
και φυσικα με περιοριζε και παλι στην εξατμιση,οκ
αυτο πλεον το εχω παρει αποφαση οτι εκει θα πασχω με στροφατα κιτακια.
σαν θετικο βεβαια με αυτη την εξατμιση ειναι οτι μου γεμιζει τις μεσαιες αρκετα.
εαν χουφτωσω λιγο καλυτερα το χερουλι σηκωνω τον τροχο,το οποιο ειναι διπλα τρομακτικο
ειδικα στην προσγειωση καθως το ελατηριο αμορτισερ σουμιες-μπρεζερας δεν αφηνει περιθωρεια λαθους
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 21:34 #8

viaGRa έγραψε: με ελατηριο 37% σκληροτερο απο το μαμα αμορτισερ


είσαι τεράστιος .-
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 21:41 #9

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669

Giannaras έγραψε:

viaGRa έγραψε: με ελατηριο 37% σκληροτερο απο το μαμα αμορτισερ


είσαι τεράστιος .-


....σαν βαρος?αχαχαχαχαχαχ

για το ελατηριο περιμενα 3 μηνες αλλα χαλαλι του.
σε μεγαλο γερμανικο site φτανουν μεχρι 30% και επεσα τυχαια
σε μια ομαδικη αγορα ιταλων σε ελασματουργο που ημουν ο μονος
που ζητησα αυτο το νουμερο,μετα του αποκαλυψα οτι ζω στην ελλαδα
και εδειξε κατανοηση και το εφτιαξε
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

τα ρασσα δεν κανουν την παππαδια! 30/08/2016 21:55 #10

Σε διακοσάρι ΡΕ με τα μαμά γρανάζια στο κιβώτιο, ανατίναξα το μπάτζετ μου, και έβαλα το ultra long της malossi με ίσια δόντια.
Μόνο την πρώτη θα μάκραινα λίγο ακόμα, κατά τα άλλα, θα δοκίμαζα και τη φάση με το 4.00χ8, μηχανουργείο υπάρχει που μας κάνει τα χατήρια.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4